Gå til innhold

Hva skal babyen deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis gutten kommer blir det Oliver ( har 4 jenter fra 20 til 9), men derimot skulle det bli en jente så blir det nok Tilde...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her blir det Karen Amalie:)

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

Svarte nettopp på dette på dib, så kopierer!:P

Hvis det er jente slik som vi tror så får hun navnet Iris!:-)

Skrevet

Hvis det blir jente, skal hun hete Kajsa.. Blir det gutt, håper jeg han skal hete Heine, meeeeeen jeg har nok en liten vei å gå før jeg får gjennomslag for det..

Skrevet

Hvis det blir gutt så blir det muligens Leon! :D

Skrevet

Gutten våres skal hete Casper

Skrevet

Gutt = Torbjørn

Jente= Astrid.

Vi har lenge igjen, men vi er enige.

Skrevet

Gutt - som det mest sannsynlig ligger i magen - David

Jente - Anna Matilde (oppkalling etter siste gjenlevende tippoldemor)

Skrevet

Jenta vår skal hete Ida Sofie:-)

Skrevet

Vår førstemann heter Elliot og nå skal vi ha en gutt til i des. Gleder oss masse men klarer ikke å bestem oss på navn. Bra vi har litt tid enda! Vi må ha et navn som er fint på både engelsk og norsk også vil vi helst at det er litt uvanlig slik at ikke alle kompisene heter det samme. Uff det her er vanskelig! :)

Skrevet

Vi har blitt "enige" om Sean, men jeg er fortsatt opphengt i Aron. Synes det er så fint. Men vi får vente å se til den lille blir født ;)

Skrevet

her har sambo bestemt navnet til prinsessen vår.. Henriette skal ho hete=)

Skrevet

Emil hvis det blir gutt og Emilia hvis det blir jente har pappan bestemt ;) Liker Emil, men litt usikker på Emilia selv. Tror jeg får jente...

Skrevet

Jenta vår skal hete Cerine :-)

Skrevet

Vida eller sebastian er førstevalget nå, men vi får se, samboer er så sikker på at det er ei jente, og har forelsket seg i navnet Vida, så han sier Vida til babyen i magen:)

Jeg tror/håper det er gutt, men siden legen antydet at det kunne være jente der inne på tidlig ul... så d blir spennede å se 29 /8.:)

Skrevet

Er ikke bestemt enda, for sist hadde jeg bestemt meg for Ronja og da jeg fikk henne på magen var hun så langt fra noen Ronja!! Det ble Una Angelica istedet:-) Har også en sønn som heter Julian Amadeus, så mellomnavnet er klart, og det blir Annie:-) A som de andre 2 og Annie heter mormora mi til mellomnavn så da var den grei... Til fornavn har vi tenkt litt på Tora, Ingelin og Ingri.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...