Gå til innhold

noen som vil se så flink snuppa mi er:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

Herlig vettu :o)

Ja, da (og mange andre ganger) er det kjekt med støvsuger, hehe...

Skrevet

åhhh så søt lita jente du har:)

Skrevet

Så flink! :-) Ser at det er lenge siden jeg har sett dere nå. Jeg syns hun har forandret seg mye siden sist!

Skrevet

ja det begynner å bli en stund siden sist..må møtes snart

hatt en fin sommer eller

Skrevet

Ja, har hatt en fin sommer vi. Nå er vi hos mamma, men jeg skal vel tilbake til Trondheim til helga. Daniel begynner jo i barnehage neste uke. Gruer meg litt til det.. Ellers kommer kjæresten min snart tilbake, så da kan jeg kanskje få litt fri fra Daniel etterhvert.. Når vi får litt skikk på nattavvenning og slik da. Hatt en bra sommer dere også eller?

Skrevet

kommer han tilbake??? når da???

joda hatt en grei sommer, jeg har jobba stort sett hele tiden da..men det blir penger av det:)

barnehage ja..huff ina begynte på onsdag i forrige uke hun..OG hun har begynt å gå:o

emilie skal ikke begynne før forhåpentligvis i januar..skal være hos min mormor når jeg er på skolen i høst

Skrevet

Å søte søte bilde! Herli jente

Skrevet

Jeg vet ikke akkurat når, men det er ikke lenge til. Han fikk innvilget søknaden 23.juli, så nå venter vi bare på at papirene skal komme til ambassaden, slik at han kan få visumet sitt. Håper han er her i løpet av august.. :-)

Så flink som Ina er! :-) Men det har hun jo vært hele tiden da.. .-)

Daniel driver nå å går rundt bord. Han klarer å stå noen sekunder selv på gulvet nå, men det er nok en stund igjen til han går enda..

Greit å ha mormor som kan passe henne da! :-) Hadde nok gjort det slik om jeg hadde hatt mulighet jeg også..

Men jeg skal jo bare studere 50%, så da blir det jo ikke så lange dager på han iallfall da...

Skrevet

emilie har nettopp lært seg å stå litt attmed boret hun, og nå kyper hun i kjempe frart hehe

så bra at han endelig for kommet hjem da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...