Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

trodde det var gratis å besøke lege når man var gravid, men da jeg var hos legen og fikk påvist graviditet (og litt andre grav.plager) måtte jeg ut med hele 290 kr (blodprøver, urin o.l)

Må man betale første gangen og så er det gratis, eller må jeg betale hver gang?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du skal ike batale de må ha gjort en feil... gå ned å snakk med de så får du tilbake pengene....

Skrevet

Det skal være gratis...man skal heller ikke betale noe første gang... Si ifra nesten gang du skal dit så får du nok pengene igjen.. :)

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

som jeg vet så er legetimene i forbindelse med svangerskap gratis for alle, synes han bare prøver å være sleip og få penger han ikke har krav på...

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Det er liksom hele meningen med kontroller at de skal være gratis, ellers hadde halvparten ikke giddet å gå på de...ingen ønskelig situasjon for staten altså...

Skrevet

ja det var det jeg trodde.

det eneste andre jeg hadde var urinveisinfeksjon men det erjo iforbindelse med graviditeten. ba dem ta en grav test på urinen samtidig for å være sikker på at den testen jeg tok dagen før var riktig..kan jo være av den grunn, men synes at det er rart.

Skrevet

Legen får betalt uansett, han får pengene fra staten.

Hvis man går til legen i svangerskapet uten at det er svangerskapsrelatert, må man nok betale, men det høres jo ut som at du var på en svangerskapskontroll, og de er gratis alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...