Gå til innhold

Uvaner læres fort ja;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger snuppa og hyler i senga si, hun er stuptrøtt, men vil ikke sove før hun blir bært rundt helt til hun avlsappende sovner på skulderen.

DA først kan hun legges i senga si...For det har pappan lært henne i ferien, nemlig! Han greier ikke å la henne skrike....

Jada jeg vet....sånt blir fort en vane, men så har jeg rett og slett ikke greid å sette foten ned når jeg ser hvor de koser seg når de tasler runt;-)

Huff, huff da blir prisen at jeg for tåle skriking noen dager,

litt ufint mot lille prinsessa men men....

Jeg vil ikke bære henne i søvn frem til hun er X antall år....

Må stikke inn å roe ned.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, uvaner læres utrolig fort:-)

Her har frøkna funnet ut at klokka 05 er et fint tidspunkt å stå opp på, for da kvitrer jo fuglene så høyt og fint........grrrrrrrrrr...........men idag gjorde mamman kort prosess. Tørr bleie, en flaske med vann og vips i seng igjen....hyl og vræl i ti minutter, med innlagte pauser av dadadadada og pauser for å høre om vi kom.......men etter en stund skjønte hun at kampen var tapt og sovnet som en stein:-) Så da er det gjort. Om hun våkner igjen i morgen tidlig kl 05 er det ingen tørr bleie eller flaske altså:-)

Skrevet

Hehe ja det har mi også gjort størsteparten av sitt korte liv;=)

KL 5 er altfor tidlig! Det er natta det.....

Alt etter kl 6 er akseptabelt...

Lykke til med å få henne til å sove leenge.

Skrevet

Det varer ikke evig, o så lenge pappan er strek i armen så går det jo fint, og vips så blir dere lei, og da må hun lære seg å sove i snegne sin... Det går så fint!!!

kos dere med lille hengeape!

:-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...