Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Har nettopp malt rommet til min manns datter i en nydelig farge, kjøpt ny lampe, gardiner. Det er rett og slett rommet jeg ville ønsket meg når jeg var liten. Og hva sier han??? "greit nok" Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Lukkelukken og bebibror Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Da hadde jeg også blitt sinna!!
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 "GREIT NOK"?! Hadde nok blitt rimelig hissig jeg også da.. Det skal ikke være "greit nok"! Det skal jo være DRITNYDELIG! Skal vedde på rommet er KJEMPEFINT!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 alt i helt blek rosa fantastisk nydelig
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 åååh.. Det ville jeg også ha da jeg var liten! Men himmel på senga og sånn stor spilledåse på kommoden med sånn ballerina på!!
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 alt stemmer utenom ballerinaen i skrinet, jeg hadde en sånn når jeg var liten, må se om jeg finner den igjen rommet kostet flesk. og nå er han sur i tillegg. noen som vil ha mannen min? legger han ut på qxl.
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 har min egen som sikkert hadde sagt AKKURATT det samme.. Sa som sant var at da hadde han fått høre det LENGE..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Typisk mannfolk, og ikke noe å henge seg nevneverdig opp i. De skal jo også ha mengder med skryt bare de løfter opp støvkluten en gang i jubelåret.
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Stakkars mann, kan hende han ikke bryr seg om hvordan det ser ut, kanskje han syntes det var greit nok fra før. Men det han kanskje skulle ha sagt er "sååå flink du har vært". Det vi damer glemmer er at vi er forskjellige og har ikke nødvendigvis ikke de samme interessene.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Ja, den vakre mørkegrønne fargen med blå sjatteringer var jo egentlig veldig vakker... Og selv om jenta ba om et jenterom, så burde jeg jo egentlig ikke ta hensyn til det sånn uten videre...
kokosyklus Skrevet 7. august 2007 #11 Skrevet 7. august 2007 Skjønner ikke hva det er å bli så sur for? nei vel, så likte han det ikke da. Hva så? han skal da ikke bo der?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #12 Skrevet 7. august 2007 Forstår frustrasjonen HI, men igjen.. Han er mann! De er ofte ikke engasjert i slike ting, og spesielt ikke "jente ting". Mannfolk ser ikke nydelige farger, den nye lampen og gardinene.. Men hadde det derimot stått en 42" flatskjerm planta midt på veggen, med Ps3, det beste surround-anlegget der, og en skikkelig go'stol/sofa, hadde han nok kommentert det litt annerledes Så at du hele tatt fikk en kommentar, ikke bare et grynt så burde du være fornøyd =P Husker jeg lagde et kjempe flott kort til min mann en gang, hadde pynta det skikkelig pent.. Han la ikke merke til forsiden engang, leste det som stod i, og slang det på bordet. Hehe, ble litt gretten, men ja.. han er mann.
Anne-B. Skrevet 7. august 2007 #13 Skrevet 7. august 2007 Du hadde sikkert klagd om han hadde lagt seg for mye oppi det og. Ingenting å bry seg med det der. Om han visste hvor mye det betydde for deg, så kunne han ha påkosta seg et "fint", syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #14 Skrevet 7. august 2007 Ja han kjenner meg såpass godt at han kunne anstrengt seg i ti sekunder og sagt noe pent. Men den flatskjermen, det var en god ide. Jeg har lyst på en slik
Ikkelektuell Skrevet 7. august 2007 #15 Skrevet 7. august 2007 Det der har ingen ting med kjønn å gjøre, men med manglende evne til å anerkjenne at det ligger en del arbeid og innsats bak enkelte ting - også når det til alt overmål ikke involverer noe vedkommende selv interesserer seg for. Skjønner ikke at dere gidder å unnskylde slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå