Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg er 21 uker på vei.. Termin i desember.. har fått litt mage, men ikke STOR mage enda.. For et par dager siden kom eldste nevøen min en tur til oss (De bor 50 meter unna:P). Han kom bort til meg som satt i sofaen, strøk meg på magen, og sa med MYE medlidenhet i stemmen "NÅ har du blitt litt feit tante.." Hadde en venninne på besøk og hun knakk jo i latter. Spurte nevøen min hva han mente, og da var svaret "Du var jo så tynn før! Nå har du sånn mage som farfar!".. kunne jo ikke annet enn å le av gutten heller.. Han mente det jo på en god måte da!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Ler, haha. De er ganske festlige disse små Mine to små søstre på to og fire gleder seg sånn til å bli tanter, hun eldste sier det hele tiden "når jeg blir stor skal jeg bli tante, såh!". De stryker meg på magen og lurer på om den lille der inne kan prate osv. Barn er så skjønne!
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 hehe:P Akkuratt det er det faktisk ikke så mye med her.. Men her poppes det jo ut unger i hytt og dynetrekk da.. Han mente jo det at når en ble gravid så SKULLE en få mage og bli.. "Feite" som han sa.. Fant vel ikke noe bedre å si:) tror det er litt stort for barn som skal bli tanter/onkler ja:) Det er liksom bare "voksne" som blir det;)
twoboys & a girl Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 De sier mye rart disse barna. Har selv en på snart 5 år å han passer veldig på meg. Er sykemeldt så han spør enkelte ganger om han kan være hjemme fra bhg for å pase på meg. Faren får ikke ligge så nært magen, for da kan lillebror bli flat. Koser og stryker på magen å skravler i vei, dikter sanger og står i. For lillebror hører han. Så søtt:o)
Teltpluggen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 De ER herlige da:) Finner på så mye rart å si:) Egentlig litt merkelig det der.. Når nevøen min på 5 sier at jeg har blitt feit så er det bare søtt og nusselig.. Men hadde det vært en voksen person så hadde jeg blitt sinna:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå