Gå til innhold

Hva er greia med å brette opp ett bukse bein???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er sikkert helt utenfor, men det ser jo helt dust ut!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De glemte å brette det ned etter at de hadde vert på sykkeltur.

Skrevet

Sikkert de som er ute å sykler. Da ruller man opp det ene buksebenet for å unngå olje fra sykkelkjede. Ikke alle som har "kasse" rundt/over sykkelkjedet.

For andre så er det vel kanskje bare får å være spesiell??

Skrevet

De har ikke vært på sykkeltur, garantert

Skrevet

Hehehe.. Jeg skjønner hva du mener HI. Spesielt populært i hiphop-miljøet dette... Tror ikke de vet hvor sinnsykt teit det ser ut egentlig

Skrevet

Har sett det selv også. Ser helt teit ut! Men jeg syns det ser rart ut med de som har strikker nederst på buksene også. Hva er greia med det? (Så det først på russen i våres. De var i hvertfall ikke på sykkeltur...)

Er nok ikke helt med jeg heller.....

Skrevet

så ble det straks mote...

hip og hop og dem om det.

Skrevet

Synes nesten det ser dummere ut med ungdommer (sett bare de som gjør de) som drar SOKKENE UTTAPÅ joggebuksa(!)

Skrevet

Enig med Pølsa & tjompen! De mega-digre joggebuksene, og så til alt overmål - sokker utenpå buksa, til midt oppå leggen. Det er altså SÅ stygt!

Men dere, hjelp en uvitende sjel: Er saggebukser helt ute nå? Vær så snill: si ja!

Skrevet

Hehe... Neeei... Ser fortsatt noen som går med det ja... Gjerne i sølvfarger... heeheh.. Men er ikke like poppis som det var nei! (Takk gud for det)

Skrevet

Hadde elever i ungdomsskolen sist skoleår som sagga noe aldeles vanvittig... Hadde jeg giddet, så kunne jeg ført logg på hvilken farge de fleste guttene hadde på boxeren hele skoleåret..... Ikke vakkert.

Skrevet

Hehehe.... Vi "gamle damene" skal vel ikke bry oss for mye om ungdommen nå til dags. Noen som husker høye pannelugger, Ball-gensere, seilersko med sånne snurringer på lissene og de tynne beltene og buksa til oppunder armene? Kanskje ikke så lekkert det heller.......

Skrevet

Det er for at en skal slipe unna med å bare barbere den ene leggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...