Augustgutten kom 08.08.07 =) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Tenkte kanskje å bare ha sengekant, tenkte å ha en uro hengendes over der han skal sove... men burde kanskje hatt en himmel i tillegg??
twoboys & a girl Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hadde himmel på kurven, men den nektet han å sove i. Nå har jeg ikke kurv og himmelstativet er borte. Bruker sengekant.
ana baroma Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Bare sengekant:) Himmel blir for pusete for meg, hehe
"husmor"med lille Nora Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 vi skal bare ha sengekant. Er ikke så begeistret for himmel..
Adriansmor med tulla Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg har hvit himmel med blonder og ole brum og heffalumpen på sengekanten... se bilder på profilen min... ja vet det er tidlig men måtte bare sette den opp... huff baby feber her i heimen ja.. hehe
mammat2goll Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg skal ha kun sengekant, himmel er ikke helt min greie...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Hadde ikke himmel med førstemann.. bare sengekant. Nå har vi begge deler.. synes det er fint jeg og i tilegg så har jeg skjønnt at senga blir "mindre" for babyen om det er himmel... og da er muligheten for at de sover lettere større. men utgangspunktet for at vi kjøpte det nå var fordi vi synes det er pent... er bare et pluss om tigergutt sover ekstra bra i tilegg da. (nå har det seg sånn at førstemann sov helt utmerket uten himmel... sov hele nettene fra han var 3 uker gammel... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå