Gå til innhold

Bruke ulltøy underst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tassen er nå 14 mnd, og går hos dagmamma. De er endel ute, men ikke vedlig mye. Vurderer å kjøpe ulltøy innerst til tassen. Hadde det ikke i fjor, så ikke vitsen når han var bare noen mnd, og lå stille, men nå er det jo noe annet. "må" man ha ull innerst når de er ute? Kjenner jeg dagmammaen rett blir det ikke veldig mye ute når det er veldig kaldt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid fint å ha et par ull undertøy til barna. Jeg passer alltid på at han har ull undertøy når han er liten. Selv da han var liten baby og lå mye i vognen. Da kjøpte jeg sånne tynne som de selger på hm hvert år. Kjempe fint.

Men nå som han er stor og er mer ute og leke, så kjøper jeg tykke på babyshop. Det er dyrt der, men kjøper bare et par. Ellers blir det ull fra hm.

Skrevet

Det er veldig lurt med ull- uansett vær! Barna blir ikke kalde i våt ull, i motsetning til bomull. Les mer på Nøstebarn sine sider. Anbefaler sparkedressene fra Nøstebarn - de er så deilige!

Skrevet

Til første anonym som svarte!

Hvilket merke kjøper du på babyshop? er det vanlig janus?

Skrevet

ull-silke-undertøyet til nøstebarn er kjempefint å ha under en bomullsgenser, den er varm ute og pustende inne. Mykt og godt er det også.

Skrevet

Jeg kjøpte troll merke. De er laget slik at det ikke klør så mye. Men jeg tror ikke barna merke noe særlig til det. Men de var ganske dyre, så jeg kjøpte i litt stor str. slik at han har det til neste år og.

Skrevet

Noen gode erfaringer med Tom og Trine fra Sparkjøp?

Skrevet

Det har jeg, veldig gode... De holder seg godt i vask. Er også kjempe fornøyd med IRIS fra sparkjøp til bruk i barnehage. Kjøper litt tykke pologensere med hals/glidelås, eller uten, i 70% ull.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...