Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Har lurt fælt på hvordan vi skal løse dette med barnevakt og skyssom ting skjer denne uka.. alle er i jobb etter ferier og jeg har ingen bil hjemme før om 1 uke. Ei venninne har ferie denne uka og går bare hjemme så hun skulle stille opp med skyss om no skjedde imens gubben var på jobb.. da var det i boks. Så har jeg ei venninne som bor nær sykehuset som mest sannsynlig kan ta sønnen når det setter igang.. men nå ringte svigerinnen min. Hun jobber i den barnehagen som sønnen vår skal begynne i nå den 17. (5 min fra oss) Hun hadde snakket med sjefen i barnehagen idag,og hun fikk lov å ta med seg sønnen vår i barnehagen om det skulle sette igang innenfor åpningstiden i barnehagen. (var så lite barn der denne uka uansett) Åh herlig å vite at nå er alt i boks i tilfelle det skjer denne uka... så nå er det bare å krysse fingrene for at jeg får møte tigergutt denne uka.
Fabelaktiv Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Så bra.. Jeg har også nesten slikt i box - vet jo aldri når man trenger det.. er jo strax fødeklar faktisk.. tiden flyyyr Håper du får bruk for dem snart da hehe
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 den flyr ekstremt fort den siste tiden frem til termin.. synes ihvertfall jeg... og snart er jo min 4 dag på overtid over også... så synes i grunn dagene nå går raskt også selv om jeg er lei. ja jeg har sagt til tigergutt at han har å komme denne uka, for nå er alt lagt til rette for at ting kan skje uten panikk.. hehe..
Fabelaktiv Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 mhm.. jeg har svelget en lapp hvor det står kom ut lille snupp... håper hun kan lese - og som datter av sin mor så bør hun jo det.. er jo 8 mnd gammel (eller bare -1 om du vil) men nå er det hasta la vista baby.. skal å se på møbler også er det ny UL med CTG i morgen.. så får vi se om snuppa fremdeles har det bra - alt liv tyyyyder på det så jeg er ikke bekymret... store lykke til-klemmer til deg
Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Oi spennende med ul da:) Jeg skal nok muligens inn til føden en tur i aften når gubben kommer inn... vil få sjekket lekkasjen min. er sikkert tynn utflod.. men pga fellesferie så har jeg ikke hatt noen skikkelig kontroll siden uke 36.. så synes det er like greit å ta en tur inn å få en sjekk om de vil gjøre det. masse lykke til med deg også... den lappen var en god ide... skal sende en lignende med middagen i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå