Gå til innhold

libido (nicket)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg bakt min første tigergutt kake!

Fikk endelig tak i en form på ebay som jeg fikk på fredag!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så artig!

Hvordan gikk det? Lagt ut bilde noen plass?

her kan du se noen av de jeg har baket: www.figurkaker.piczo.com

Skrevet

Det gikk bra, men ble litt stress fikk besøk noen timer etter at forma kom. Så da ble det stress tupp på pynten, dvs. ikke topper men streker hehe. Men kaken ble da bra den. ikke helt perfekt men... Sambo var med å pyntet, syntes det så så gøy ut.

HAr ikke lagt ut bilder, men skulle kanskje fått gjort det snart. Begynner faktisk å bli noen og nå. Ole Brumm, Tigergutt, Gråtass (Massey Ferguson og John Deere pyntet i samme form også, hadde en del guttekonfirmasjoner til traktor gærne gutter i fjor hehe.)

Men jeg er ikke så flink som deg! :-)

Skrevet

Ja du må lage deg et skrytealbum vettu =)

Ser jo utrolig komplisert ut, selv om det er ganske enkelt. Men det sier vi ikke høyt ;-)

Huff ja de toppene... begynner så fint.. Er litt utålmodig av meg, så det blir jo bare værre og værre. Hehe. Men ingen som legger merke til det, så lenge de ikke lager slike kaker selv =)

Er hvertfall poppis til ungene!!

Skrevet

Ja, alle blir kjempe imponerte da. Men tar forferdelig lang tid å pynte å da. Sambo trodde ikke på meg, men fant ut at det stemte, så han ble nok litt utålmodig ja, det ble i hvert fall jeg som gjorde den ferdig.

Smørkremen funket kjempe greit. Har bestemt meg for å ikke kjøpe sånne ferdige kremtuber mer, for smørkremen smaker jo så mye bedre, og ikke var det noe vanskelig heller. Strevde sist, da ble den for linn, men nå ble den bra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...