Gå til innhold

Makan te kjerring=((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på bytur med min 7 år gamle sønn før idag...og møtte på en av lærerassistentene hans... har åsså jobbet litt med henne tidligere. Ja da sto jeg der å såg på rosa babysokker og hun snakket med sønnen min og han var stolt over å bli storebror til en liten jente... hun snudde seg til meg å spurte når jeg hadde termin og jeg sa 10 desember og da la hun ut om hvor svær mage jeg hadde i forhold til terminen min og at det kanskje var litt tidligt å handle klær nå det var jo ikke sikkert det gikk bra!!!! Jeg vart måløs og måtte bare smile å nikke før jeg gikk slukøret videre....Går det ann å være så frekk...ble lei meg når jeg kom hjem jeg da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

fy så frekt.. jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om noen hadde sagt slik til meg... fy.

Skrevet

Hæh? Er det mulig??? Det er rart med folk som ikke har filter mellom jernen og snakketøyet. Det er hu som har et problem...

Mangel på sosiale antenner!

Skrevet

eeh.. oookej? Er ikke akkuratt det en sier til folk men..:P

Skrevet

Ja vart litt forskrekket men måtte bare smile og føye det bort..og hormonell som jeg er litt gråtkvalt men kunne ikke stri gråte på butikken heller da...har heldivis 7 åringen min som klappet meg på magen å sa bare vent mamma du er ikke ferdig vokst enda... hehe da måtte jeg le alså...hehe

Skrevet

Hva er det med folk for tiden. Kommer med de merkeligste uttalelser, og sånne ting sier de bare ikke. Gravide er nok bekymret.

Jaja, legen sa det til meg sist gang gjennom hele svangerskapet. "Det kan gå begge veier så ikke gled deg". Kom til jordmoren etter halve å hun ble sjokket og nektet meg å gå tilbake til han. Turte å kjøpe ett sett klær mnd før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...