Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 har en sønn... er 22 måneder, og vi har siden han har halvannen tatt frem potten som han gledelig har tatt i bruk nå og da for gøy. nå har godværet vist seg, og han har fått gått rundt stort sett naken. han er veldig flink, og tisser sjeldent utenfor potten, eneste problemet er kanskje bæsj, men er vi oppmerksomme går det i potta det og. vi må bare minne han på å gå på do. i går gikk han uten bleie i 3-4 timer, og hadde ikke et eneste uhell. han sa tilogmed fra, "do tisse" sa han, og vi gikk på do å tissa ;-) brukte ellers potta og var veldig stolt av seg selv. burde vi nå strekke det lengre å bruke tøy? uten bleie? på dagene i noen perioder? hvordan går man videre? eller bør jeg vente lengre?
grå :) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 prøv å la ham gå uten bleie så ser du jo det. vi lot moa gå uten bleie hjemme og satte den på i bil og på turer noen dager. så kutta vi den på dagtid. deretter glemte pappaen å sette på nattbleia og hun var tørr dagen etter. dermed var hun kvitt bleia helt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå