Gå til innhold

hva synes dere om navnet Amanda??


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Amanda heter det ene fadderbarnet mitt (Jenta til ei venninne). Oppkalt etter sin bestemor. Synes det er litt søtt jeg da. Før likte jeg det ikke, men siden denne jenta og bestemoren begge er søte og koselige personer, så liker jeg også navnet.

Ville ikke hatt dobbeltnavn til Amanda da :)

Skrevet

mannen min synes amanda er så fint, jeg er ikke helt sikker, klarer ikke å bestemme meg! tenker dobbel navn siden den første jenta vår har det, men det blir kansje litt voldsomt? takk for svar:)

Skrevet

Njæ... Ikke helt min smak.

Skrevet

Datteren til en av mine beste venninner heter Amanda og jeg heter Marie, så jeg syns selvsagt det var veldig fint ;-)

Skrevet

Amanda e jo kjempefint, men litt usikker på om det passer med Marie:)

 

MÅ jo ikke ha dobbelnavn på begge, det har ikke vi og det går helt greit...Men tenkte som deg til å begynne med ja;)

Skrevet

hmm, AMANDA-AMANDA... tja..finere med bare Marie!

Skrevet

Hvorfor lurer dere sånn på hva andre syns om navnene? Er det ikke best å finne ut hva en selv syns er fint og velge det? Ok, jeg valgte et navn til gutten min som jeg og mann likte, men dessverre ikke besteforeldre og andre med dem, inrømmer at det var litt kiipt.

 

Liker best enkle navn, ikke dobbltnavn. Begge navna er fine, men ikke i sammen.

Skrevet

Ikke det fineste navnet jeg vet om, men så lenge man ikke bor i haugesund er det vel ok nok?

Skrevet

Amanda heter 2 av mine aller beste venninner;-) Så liker det!

Skrevet

Navnet er fint, men jeg forbinner det for mye med Amandapris utdelingen...

Skrevet

Syns det er litt "Dynastiet" for dere som er gamle nok til å huske den serien..

Skrevet

Amanda nydelig, Marie fint, sammen... nei. Ikke så glad i dobbelt-navn uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...