Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Nå har de ringt fra legekontoret... Jeg lå litt på grensa, så i morgen får jeg måleapparat så jeg får fulgt litt med hjemme, og så skulle vi snakke litt om kosthold.. I løpet av en uke skal jeg til Bodø på oppfølging (noe jeg skal med jevne mellomrom) + at d blir litt oppfølging over tlf! Jeg må vist føde i Bodø også Men etter noen dager blir vi overført til der jeg egentlig skulle føde.. Huff for et styr
Jewel m/jente får gutt Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Har ikke fulgt med på historien din. Hvordan fant dere/du ut at du har svangerskapsdiabetes?
hiffa Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 hei jeg har diabetes og er 31 uker nå.. jeg håper virkelig at du slipper å begynne med insulin.. med diabetes blir svangerskapet noget annerledes.. jeg har vært på kontroll på sykehus hver 14. dag. måler blodsukker opptil 5 ganger om dagen.,, setter sprøyte hver gang jeg putter noe i munn,, lykke til da,,,
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg har hatt sukker i urin, så jeg måtte ta sukkerbelastning. Da fant de ut at jeg ligger såvidt innenfor grensa,så jeg må oppfølges. Håper også jeg slipper insulin
guttiseptember Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Vær nøye med hva du spiser. Sjekk hvilken matvarer som har mye sukker i seg. Husk frukt er der mye sukker i, det samme med melk, juice, yoghurt. Ikke spis for mye av pasta, ris og poteter. Bruk rene kjøttprodukter og masse salat. Jeg ligger litt under grensen, så jeg passer på hva jeg spiser. Så slipper du sikkert insulin. Men viktig og følge opp. Jeg har og apparat som jeg måler blodsukkeret med.
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Takker for tips=D Kjekt å vite! Jeg får slikt apparat i morgen, men jeg HATER å ta blodprøver og slikt :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå