Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

tok testen til riktig dato!Gravid :) På førse forsøk!Ønsker dere alle lykke til videre for dere!Masse baby støv i deres rettning!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye! Gøy at det gikk såpass kjapt! :-)

Tar samtidig til meg så masse babystøv som trengs! ;-)

Skrevet

Gratulerer så mye :) heldig som fikk klaff på første forsøk. Suger til meg babystøv :D

Skrevet

Gratulerer!! Noen som er heldige :) Suger til meg masse babystøv..trenger det nå :) 18 pp..

Skrevet

Tusen takk! Takker også for støtte og forståellse av alle her inne!Herlig gjeng! Blir stort å foretelle velsa at hun hun vil bli storesøster(etter noen månder) Mange lykke til :)

Skrevet

oiiiii..så heldig du er:)

gratulerer såååå masse:) kos deg med den voksende magen:)

klem

Skrevet

Takk for det!Og masse lykke til!! Krysser fortsatt for alle de gode jentene her inne :)

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye!!!!!!!! Jeg suger gjerne til meg litt babystøv:)

Kos deg masse med graviditeten:)

Skrevet

Hei og grattulerer i bøtter og spann! Tar gjerne litt av babystøvet jeg og, men det er bare å dele triks for å få det til på første forsøk... Jeg vil også ;)

Skrevet

Gratulerer! Tenk så gøy at det gikk på første forsøk. Lykke til.

Skrevet

Det vi gjorde var å bruke eggløsningstest når den slo ut var det bare å gå til verks! Ellers hadde vi sex hele uken på natttid.Jeg kom alltid først og han etterpå..Hehe vet ikke hvor seriøst ment det var med oppskriften,men det var vår! Håper det går fort for deg :) Lykke til Spent :)

Skrevet

Takk takk :) trenger en god oppskrift, skal jeg først prøve så må jeg jo prøve ordentlig når min kjære faktisk ønsker å få barn med meg! Prøver dine gode råd og håper jeg kommer etter snart :) Lykke til du også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...