kei80 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 tok testen til riktig dato!Gravid På førse forsøk!Ønsker dere alle lykke til videre for dere!Masse baby støv i deres rettning!!
Prinsemammaen Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Gratulerer så mye! Gøy at det gikk såpass kjapt! :-) Tar samtidig til meg så masse babystøv som trengs! ;-)
Rafi Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Gratulerer så mye heldig som fikk klaff på første forsøk. Suger til meg babystøv
ennah78 Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Gratulerer!! Noen som er heldige Suger til meg masse babystøv..trenger det nå 18 pp..
kei80 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Tusen takk! Takker også for støtte og forståellse av alle her inne!Herlig gjeng! Blir stort å foretelle velsa at hun hun vil bli storesøster(etter noen månder) Mange lykke til
Lillegull og spiren Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 oiiiii..så heldig du er:) gratulerer såååå masse:) kos deg med den voksende magen:) klem
kei80 Skrevet 7. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2007 Takk for det!Og masse lykke til!! Krysser fortsatt for alle de gode jentene her inne
snart-en-liten-spire? Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Gratulerer så utrolig mye!!!!!!!! Jeg suger gjerne til meg litt babystøv:) Kos deg masse med graviditeten:)
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 7. august 2007 #10 Skrevet 7. august 2007 Hei og grattulerer i bøtter og spann! Tar gjerne litt av babystøvet jeg og, men det er bare å dele triks for å få det til på første forsøk... Jeg vil også
Miss Misantrop Skrevet 8. august 2007 #11 Skrevet 8. august 2007 Gratulerer! Tenk så gøy at det gikk på første forsøk. Lykke til.
kei80 Skrevet 9. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. august 2007 Det vi gjorde var å bruke eggløsningstest når den slo ut var det bare å gå til verks! Ellers hadde vi sex hele uken på natttid.Jeg kom alltid først og han etterpå..Hehe vet ikke hvor seriøst ment det var med oppskriften,men det var vår! Håper det går fort for deg Lykke til Spent
Lille&Jeg + Bøllefrø :) Skrevet 9. august 2007 #13 Skrevet 9. august 2007 Takk takk trenger en god oppskrift, skal jeg først prøve så må jeg jo prøve ordentlig når min kjære faktisk ønsker å få barn med meg! Prøver dine gode råd og håper jeg kommer etter snart Lykke til du også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå