@--->---- Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 hva kjøper dere til foreldrene deres? synes det er så vanskelig. de har jo "alt"...
Piri Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Fleecegensere:) Og de sliter dem ut på et år. hehe
Stjerne37 Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Til svigers i år og til mamma blir det bilder fra fotografen hehe lett i år. I fjor fikk di kalender med bilder av han. Ellers så har vi gitt fotpleie,massasje,hudpleie osv. Svigerfar ekke så glad i plei deg selv greier så han har vi kjøpt bøker til,han elsker å lese. Jeg er ferdig med 6julepresanger alt jeg,til tantunger og til barna til venninner og besteforeldre vet jeg jo hva jeg skal gi så ligger etter planen.Tidlig fordi vi har ikke råd til å kjøpe alt di siste mnd før jul.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Svigermor skal få dobbelt vaffeljern... ( hu har bare enkelt, og hver gang vi er der på besøk steker hun vafler til den store gull medaljen) svigerfar - aner jeg ikke mamma og pappa dem får tja si det...
silhah og emilie Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 blir bilder fra fotografen og noe småtterier..tror svigers skal få nye dyner og puter.. er jo så bra tilbud nå på dyne, pute og sengesett på kid. mamma skal få et klesplagg fra butikken der jeg jobber og pappa skal få nye middagstallerkner:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå