Gå til innhold

Noen som har vært på Sunwing Resort & Spa Sandy Bay ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På Kypros..

Vi skal dit snart, oss 2 + snuppa på 2 år... Gleder oss til sol og sommer...

Tror det blir artig for lille-mor også, hun elsker å bade ogleke i sanden..

Håper ikek det ALTFOR varmt..

Men, det jeg lurer på er om det ernoen som har vært der, og som har erfaringer å dele? (etter at det ble pusset opp i fjor spes)..

Thanks!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp - vi reiser dit for 10 gang nå til mandag.

Bare spørr om det du lurer på ...så skal jeg svare så godt jeg kan

Skrevet

OI oi oi!

Tja, tenkte litt generelt..

Men er det fine strender? Er det kort vei til stranden (vet jo sånn ca men,...) Restaurantene somer der ser fine ut, er det dyrt å spise der+

Er det dyrt i den butikken som hører til (for frokost-mat feks).

Tror du vår lilel nsupp på 2 vil trives?

Har dere vært der etter at det ble nyoppusset?

:o)

Skrevet

elsker dette hotellet! men stranden i sandy bay ikke så bra for småfolk, eller jo kanskje forresten bare meg som har legat lenger ut på klippene - men det er kort vei dit.. bra pooler, mye barn, närma ayia napa men ikke så mye stöy som i stan.. (er sammen med en kypriot og jobbet på öya selv så jeg kjenner til litt om kypros ;o) ) restauranger bedre inne i ayia napa, enkelt med drosje (vet ikke helt med barn da - men det er jo ikke så veldig langt) rekomenderer -Limelight - mange kyprioter spiser der, kyriotisk mat med store porsjoner, ellers liker jeg Los Bandidos - mexikansk restaurang men pleier å väre mye folk og kö så det kan lönne seg å reservere bord..

Kos dere i ferien!! elsker kypros.. ;o)

Skrevet

Det er kort vei til stranden. Den nærmeste stranden er ganske liten men veldig nærme. Den andre er MYE finere & større og ligger litt lengre bort.

Men er jo ikke så veldig langt å gå for det da ...

Det er ikke så veldig dyrt å spise på restaurantene der ... men den ene er litt "finere" av seg enn den andre. Men barn spiser gratis på begge. Ikke så veldig stor forskjell i pris egentlig.

Matbutikken er det vel grei pris på ... men brus koster sånn ca det samme som her i Norge.

Og man kan ikke drikke vann av springene på hotellet så man må kjøpe vann i butikken å.

Jeg tror deres lille snuppe på 2 kommer til å stor trivdes ... er nesten som å komme til "paradis".

Nytt nå da etter opp pussingen er jo spa avdelingen & det folger nå med både tv & brødristere på rommene.

Skrevet

Hei:-)

Stranden som heter nissi beach er helt vidundelig.....

Snuppa de kommer til å elske showene til tre små bjørner og maskotene lollo og bernie!! Vi drar om 3 uker men da til sunwing anlegget på cala bona, mallorca.

Kos dere kjempe masse!!

Er nok ganske varmt ennå da:-)

Skrevet

1000-takk for svar alle sammen!!! Nåå gleder jeg meg enda mer!!! :o)

Jippiiii!!!

Skrevet

gled deg, helt fantastisk der! Dere burde bestille frokost, nydelig mat hver morgen!

Skrevet

ok!

kanskje vi skla gjøre det da!

:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...