Gå til innhold

Vasket dere "alt" til den lille som kom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vasket bodyer, sparkebukser, luer, genser, sengetøy m.v

- men hva med ytterklær (kjøredress m.v), ulltepper, dyner etc...

Burde det ikke holde med alle de klærne, inkl. sengetøy, som er innerst på kroppen? Ytterklær også??

Synes det høres litt unødvendig å sende ny dyne på rens når jeg har nyvasket dynetrekk utapå...

- tar jeg helt feil, skal jeg vaske aboslutt ALT??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vasket det du skrev som du hadde vasket. Det andre vasket jeg ikke nei. Ser ikke vitsen med det om alt er nytt!

Skrevet

Jeg vaska de klærne som skal inntil huden og sengetøyet.

Ikke dyna, lammeskinnet, utedressen og sånt. Ikke nødvendig. Noen jeg kjenner hadde til og med vaska madrassen til den lille, og de fikk den aldri tørr igjen (ble mugg inni), så det anbefaler jeg hvertfall ikke å gjøre.

Skrevet

Jeg vasket alt ja. Ikke dyne og madrass osv nei, men alle klær ja. Ikke bare de som skulle innerst på kroppen nei, gensere og bukser og sparkedress også. Ikke ytterdress og skinnposer osv nei, men. Du skjønner tegninga.

Skrevet

Jeg vasket det meste. Alle klær, sengetøy, dyner og puter, trekket på overmadrassa, sengehimmel, ytterdresser, pledd, dunposen, lammeskinnet. Var nok mye som ikke var nødvendig, men synts det var så fint å tenke på at alt var vasket.

Skrevet

Jeg vasket absolutt alt.En vet jo aldri hva som er tingene,folk har tatt på dem,og rester av kjemikaler som er brukt.Så jeg følte for å vaske alt som gullgutten skulle bruke.Synes faktisk det var litt kos og,foreberede fødselens hans på den måten.

Skrevet

Vasket alle klær og sengetøy + tepper.

Dyner og lammeskinnunderlag hang til lufting på terrassen i 3-4 uker i forveien av fødsel.... (under tak.... ;o)

Skrevet

Jeg har også vasket alt av tøy.. Det er det med kjemikaler som hun over her skriver, å så syns jeg ikke nytt tøy lukter noe godt.. Lukter mye bedre etter en runde i vaskemaskina=)

Skrevet

Jeg vasket alt, men det var strengt tatt ikke nødvendig. Holder lenge med det de skal ha inntil kroppen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...