Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Har vasket bodyer, sparkebukser, luer, genser, sengetøy m.v - men hva med ytterklær (kjøredress m.v), ulltepper, dyner etc... Burde det ikke holde med alle de klærne, inkl. sengetøy, som er innerst på kroppen? Ytterklær også?? Synes det høres litt unødvendig å sende ny dyne på rens når jeg har nyvasket dynetrekk utapå... - tar jeg helt feil, skal jeg vaske aboslutt ALT??
conney skal ha nr 2:) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 jeg vasker alt av tepper, handklær, klær og senetøy men dyner gidder jeg ikke vaske de bare lufter jeg.. Jeg syns du skal gjør det du føler for, det du gjør for barnet ditt e det beste:) så lenge du ikke er stygg med babyen.. alle har forskjellig måter å gjøre ting på, en må bare stole på seg selv:) lykke til
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 gidder nok ikke vaske dyna. men alt annet. man vasker jo ikke babytinga fordi det er møkkete men for å få bort ekstra farge, overflate kjemikalier eller hva det nå var,basilusker fra alle dem som har pella på tinga før deg og lukt.
Gjest Ut på tur Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Jeg vasker alle klær, sengetøy, bleier, håndklær, klutere osv osv Også det som skal være ytterst. Det gjør jeg først og fremst pga at de tingene vi kjøper i butikken ikke er rene. Det er en lang prosess og produsere ett plagg og det er ikke alle fabrik lokaler som er like rene, ei heller alle som jobber med produktene er like rene. Og så henger jo de fleste klærne litt i butikken og blir tatt på før de blir kjøpt. Det finnes også noe overskudskjemikalier osv i babytøy, men det er mindre der enn til voksne. Brukte dyner vasker jeg. Bakteriene fra de barna som har brukt det før oss har jo fått lov til å godgjøre seg der Men nye dyner vasker ikke jeg.
Venter og venter... Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg har vasket absolutt alt. Tenk på alle som har tatt på de klærne som har hengt i butikken! Kanskje litt hysterisk,men sånn er jeg bare... Kun det beste er godt nok for den lille som skal komme til verden! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå