Gå til innhold

Farfaren min døde nettopp.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei meg... Vi hadde ikke noe godt forhold, og han var ingen engel.. Likevel gråter jeg, for han har vært i livet mitt siden jeg var liten.. Og nå som han er død, husker jeg de få gode minnene jeg har av han, og er både sint og trist for at vi aldri kunne få et normalt forhold før han døde... Jeg fikk ikke en gang sagt hade til han..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lei meg på dine vegne. Det er alltid trist når noen nære dør, men det er nå engang slik livet er...det skal ende også. Håper du har noen rundt deg nå som ting er trist.

Skrevet

Så trist å høre :o( føler med deg...

Skrevet

Kondolerer....

 

Prøv å sorter disse følelsene, evt ved å skrive dem ned... Viktig å ikke gå og "ruge" for dette er ting du aldri for gjort om...

Hjelper ofte å skrive ned følelsene og lese det om igjen og om igjen, til du får sortert dem.

Lykke til!

Skrevet

Huff, så trist :(

Er ofte dessverre sånn at man MÅ sørge for "å rydde opp", mens man kan. I ettertid kan man angre aldri så mye, uten at det hjelper.

Prøv og ikke plage deg selv så masse med det er du snill!

 

Kondolerer så masse!

Skrevet

Kondolerer. Trist når en av ens nærmeste går bort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...