Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er så lei meg... Vi hadde ikke noe godt forhold, og han var ingen engel.. Likevel gråter jeg, for han har vært i livet mitt siden jeg var liten.. Og nå som han er død, husker jeg de få gode minnene jeg har av han, og er både sint og trist for at vi aldri kunne få et normalt forhold før han døde... Jeg fikk ikke en gang sagt hade til han..
Ulme Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Lei meg på dine vegne. Det er alltid trist når noen nære dør, men det er nå engang slik livet er...det skal ende også. Håper du har noen rundt deg nå som ting er trist.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Kondolerer.... Prøv å sorter disse følelsene, evt ved å skrive dem ned... Viktig å ikke gå og "ruge" for dette er ting du aldri for gjort om... Hjelper ofte å skrive ned følelsene og lese det om igjen og om igjen, til du får sortert dem. Lykke til!
Dotten Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Huff, så trist Er ofte dessverre sånn at man MÅ sørge for "å rydde opp", mens man kan. I ettertid kan man angre aldri så mye, uten at det hjelper. Prøv og ikke plage deg selv så masse med det er du snill! Kondolerer så masse!
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Kondolerer. Trist når en av ens nærmeste går bort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå