Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Er det noen som vet om hvor man kan se en morkake der hvor moren røyker, og en som ikke røyker?
Bohema77 Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 nei, ikke røykedebattgreia igjen! Ta en titt på søndag 29.juli du, der finner du nok info om det!!!
kariuss Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 nå skrev jeg røyk i emne ruta da så ingen vits å gå inn her hvis man ikke tåler å snakke om røyk..
Bohema77 Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Sorry Smootha, vil bare avverge enda en røykedebatt som tar en hel kveld og ender opp med en gjeng fornærmede her inne på 2.tri!
Erisa* Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg svarer bare på spm ditt nå: I følge Gro Nylander i "På Vei" kan man visst se forskjell på morkakene, det er mer forkalkninger og sånn på ei "røykende" morkake.
Adriansmor med tulla Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Røyking er helsefarlig!! Ingen tvil om det... den som røyker under svangerskapet vet det ifra før og må leve med hva de påfører seg selv og sitt barn....
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 jeg røyket igjennom mitt første svangerskap, og det endte med at morkaka mi forkalket og gutten min ble veldig utmagret, han var helt likt et barn som var prematurt ennå jeg gikk nesten to uker over termin.. var 2700gram.. 47cm lang.. angrer veldig på det og har lært.. de sa at vist han hadde blitt i magen lenger var det ikke sikkert han greide seg pga at han ikke fikk noe næring siden morkaka var helt forkalket!
Erisa* Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Oj, så skummelt! Går ut fra at du ikke røyker denne gangen..
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 jeg røyket med min første å jordmora sa til meg når morkaka var kommen, her ser vi at du ikke har røyka
Erisa* Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 tror det er litt forskjellig hvor lett årene forkalkes i morkaka, slik er det jo i resten av kroppen også. Ikke alle som røyker får hjerteinfarkt, men det øker risikoen. Det er samme greia med morkaka, regner jeg med. Men det skumle er jo at man ikke vet på forhånd om man lett får en forkalket morkake eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå