caringmum ! Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Føler bare for å dele med dere at jeg fikk se gutten vår på ul idag !!!! Alt så bra ut !!! Han hikket og turnerte rundt. :-)Teminen ble bekreftet med en dags forsjkell, til 8 jan 08. Flere med denne datoen som vet hva de får ?
tudeluuu Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Gratulerer så mye! godt å høre at alt står bra til! Synes det har vært så mange tragiske utfall av UL den siste uken... Da regner jeg med at det bare er 1 mnd igjen til min UL (har ikke fått innkallelse enda, men har termin 10. febr!!)
twoboys & a girl Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Gratulere så mye med gutten. Vi får å en prins, men har termin 30.des men gikk 9 dager over sist så kan godt hende det blir januar barn.
lotta72 har fått Anders Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Blir så glad av å lese sånne innlegg. Skal på ul 24 august. Enda en stund til. Over 2 uker. Vi skal også spørre om kjønnet. Har 3 jenter, så det må være lov å si at de hadde vært gøy med en prins her i gården også.
Athina' Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg har termin 06.01 og jeg venter også en liten prins :-)
mamsen & guttaboys Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 ååå så gøy..... kan nesten ikke vente til ul timen jeg. har time 13 sept. virker som en evighet til. men når jeg tenker etter så har vel kanskje ukene gått GANSKE fort i den siste tiden;) gleder meg til å se prinsen eller prinsessen vår:)
kath gutt07 & jente10 Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Var og på UL i dag! Liten gutt her og! Daniel er hans navn! ;D Fikk terimn en dag seinere, 28. des... 4. juledag... hehe. Men ribba SKAL jeg ha!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå