Piri Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hvor kan de henvende seg for å få hjelp? Er det noen som har blitt utredet og fått diagnose? Hvordan opplevde du det i såfall?
Odd Molly Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg jobber på en skole for voksne med lærevansker. Vi får mange av elevene våre sendt fra NAV. Skolen vår driver med både testing for dysleksi og dyskalkuli. Vet også at enkelte har fått henvisning via lege.
Odd Molly Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Får du dokumentert dysleksi kan du søke hjelpemiddelsentralen om ganske mange hjelpemiddler, blant annet bærbar pc, lese og skrive programmer. Men det var vel ikke helt det du spurte om da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå