Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan de henvende seg for å få hjelp? Er det noen som har blitt utredet og fått diagnose? Hvordan opplevde du det i såfall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gir denne et dytt. Lurer på det samme.

Skrevet

Jeg jobber på en skole for voksne med lærevansker. Vi får mange av elevene våre sendt fra NAV. Skolen vår driver med både testing for dysleksi og dyskalkuli.

 

Vet også at enkelte har fått henvisning via lege.

Skrevet

Får du dokumentert dysleksi kan du søke hjelpemiddelsentralen om ganske mange hjelpemiddler, blant annet bærbar pc, lese og skrive programmer.

 

Men det var vel ikke helt det du spurte om da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...