Gå til innhold

hmmm..

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer veldig på om noen vet hvor lang tid det tar å få time til ordinær ul i fredrikstad...? man kan bli gal av mindre(å vente).. var hos jordmor 25juli og da skulle hun sende bestille ul og fødeplass, men har fortsatt ikke hørt noe.. er i følge lommelegen 18+6 i dag..

er litt små bekymret siden jeg plutselig blir skikkelig kvalm og svimmel med en innmari hodet pine.. tror alt er bra siden jeg kjenner spark ca hver dag... takker på forhånd for svar:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ring ring ring!!!! Vet du at du skal føde i fr.stad? hvis du vet det ringer du dit! og gjør det nå du ;)

Skrevet

Jeg hadde ringt.

Selv fikk jeg brev fra Fredrikstad rett etter at legen hadde sendt papirene.

Skrevet

gikk ikke lange tiden før jeg fikk brev jeg også! Hadde ringt og hørt jeg:)

Skrevet

ja ring.. papirene kan ha blitt rota bort.... de annbefaler ikke å vente lengre enn uke 18 for første ul....

Skrevet

går helt fint om den er i uke 19 eller 20 også

jeg fikk time til ordinær ultalyd 20+4

og de som setter opp timene vet da når termin utfra mens er

jordmor sa at om jeg ikke hadde hørt noe 14 dager etter at jeg var hos henne skulle jeg ringe og høre om timen

Skrevet

Jeg vet ikke :)

Men jeg vil bare si at jeg har termin en dag etter deg! Legen min sendte henvisning til UL på torsdag. Sa han skulle si det hastet, siden kjæresten drar i militæret den 15 august. Han vil jo gjerne se bebisen han også! Håper det går fort :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...