husmorwannabe venter beby nr.3 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 er helt sikker på at jeg hadde veer i går, også stoppet de plutserlig. er det vnlig at de begynner igjen snart da?
Dotten Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Sikker på at det ikke "bare" var vonde kynnere da? Veer kan komme, stoppe opp, og begynne igjen langt senere..... Prøv å hold deg i bevegelse, så kanskje de tar seg opp igjen... Lykke til!!!
Gjest Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Masrier jeg hadde sånne leeenge før de ordentlige riene kom,, trodde jeg skulle bli gæærn!
Nennan&Theo Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hei! Den dagen min fødsel begynte så hade jeg veer fra kl 6 på morningen med 10 min mellom i ca 3,5 time, da gikk jeg å la meg fordi jeg tenkte jeg skulle trenge ekstra søvn - da stoppet alt opp. Gikk ut og gikk en tur runt kl 13 men veene var borte vekk. Runt kl 21 var de tilbake og nå stoppet de ikke. Når samboer kom hjem i tolv tiden var det regelmessige rier med 10 min mellom. Kl 2.20 gikk vann + slimpropp og etter det var det straks 4 min mellom. MEN når vi kom til sykehuset kl 4 og satte ctg så hadde jeg sterke rier 3-4 per 10 min, men det skjedde ikke så mye. kl 8 var der 2 cm og det ble bestemt epidural. kl 23.34 samme kveld er lill gutt fødd... Så ja veer kan stoppe opp og komme tilbake og det kan ta kort el lang tid... gå ut å gå en tur du - det kan gi fortgang! Lykke til!!
grå :) Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 jepp. jeg hadde sånne med helt ned i 1,5 min mellom nå da malin var på vei. holdt på med sånne maserier i overkant av ei uke med begge to. passe sliten da legene endelig har tatt tak idet
Sånn kan det gå Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Min siste fødsel som var ca 14 timer fra start til slutt hadde en pause på ca 8 timer midt i. Fødselen var helt klart i gang og åpningen gikk fra 3-4 cm (som den hadde vært i flere uker) og til 5-6 cm i første del av fødselen. Så stoppet som sagt alt opp og begynte ikke igjen ca 8 timer seinere.
Sånn kan det gå Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 begynte ikke igjen _før_ ca 8 timer seinere skulle det da stå der ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå