Blåttkryss Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Tror svigerfamilien min synes jeg er veldig overbeskyttende ovenfor den lille frøkna mi fordi de ikke får låne henne i hytt og pine. Og i går tok en av tantene til samboeren kaka... Vesla har hatt vansker med å sovne inn og feber etter 3 mnd. vaksine denne uken, og etter mye om og men sovnet hun endelig i går etter å ha holdt seg våken gjennom hele morgenen og formiddagen, uten å få sove. (Vanligvis sover hun en 4,-5 timer i løpet av denne tiden). Jeg gikk med henne i armene, og tanten til samboeren ville jeg skulle gi henne til en annen, slik at hun fikk tatt bilde. Jeg sa at det ikke var aktuelt, siden hun nå endelig sov, og jeg ikke ville risikere å vekke henne. Hvorpå tanten til samboeren høylyt proklamerte at det bare var for denne ene gangens skyld og himlet med øynene og sto i. Jeg sa rolig at det ikke ble aktuelt en gang til. Hun snudde seg og trampet vekk og sa makan!... He he he... Hva enkelte får seg til å tro at de har rett til å keve??? Og for en oppførsel på en voksen dame! Blir helt satt ut jeg av folk over 40 som oppfører seg som små barn som ikke får viljen sin... Hva synes dere?
Diva Muffin Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg er motsatt, skikkelig uansvarlig! Jeg hadde lagt henne på stellematta på kjøkkenbordet, og satt stoler inn mot bordet og "barrikadert" henne inne sånn sett.. og går ut med bleia jeg hadde tatt av. Da fikk svigermor, som satt i stua full panikk og kom løpende inn på kjøkkenet og skremte vettet av ungen
Blåttkryss Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 He he... så det er tydeligvis en lose-lose situation.. we can`t win!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå