carina og *jentegullet* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 brio happy duo, mørk brun...får den hjem på fredag;) 4500kr i sverige...
tudeluuu Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 åh, det er jo knallbillig! i norge koster vognene 6500.. sparer mye på det! Hvor handlet du vogna??
carina og *jentegullet* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 www.babyproffsen.se i tocksfors......
tudeluuu Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Tusen takk! Får du den sendt hjem? Det kommer kanskje litt toll i tillegg da eller?
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 gratulerer! bestilte du på siden dems eller må du i butikken i sverige? fant en jeg kunne tenkt meg også på siden =)
carina og *jentegullet* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. august 2007 jeg kjøpte den i butikken;)
Adriansmor med tulla Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Grattis m vogna=) jeg skal hente vogn i beg av september... gleder meg masse=))
*1+1=2 små* Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Den skal jeg også kjøpe meg i sverige! Skal rett over grensa jeg da, dette blir bra:) Brun fargen er forresten nydelig:) Jeg har falt for den kaki farga eller den røde!(Vet ikke kjønn men bryr meg lite om hvordan vogna ser ut)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Gratulerer med ny vogn!!!!!!!!!!! den så jo kjempefin ut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snupsipus Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 Tenkte også å kjøpe vogn på babyproffsen, vet du om de har Quinny Freestyle i butikken?
tudeluuu Skrevet 6. august 2007 #13 Skrevet 6. august 2007 hei! jeg var på hjemmesiden dems tidligere (se noen innlegg over for adresse). Der var det en katalog.. kanskje du finner ut av det der =)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #14 Skrevet 6. august 2007 Den kjøpte jeg på lørdag! Akkurat samme, brun og på samme butikken (bare på nordbysenteret). Satte den sammen samme kveld og er såååå fornøyd. Kan nesten ikke vente med å bruke den!
sørlandstulla Skrevet 6. august 2007 #15 Skrevet 6. august 2007 Jeg var på babyproffsen (på nordbyen mellom strømstad og svinesund) for et par uker siden og ble nesten litt skuffa. Har jo hørt det skulle være billig i sverige, men her var prisene like til norske priser jeg hadde funnet før jeg dro (Kursen var jo grei, så litt sparte en jo, men ikke mye). Dro så opp til Happyland på Svinesund. Der var det en del som var rimeligere. Anbefaler denne butikken fremfor babyproffsen hvis en tenker på pris på kjente merkevarer. det er i allefall min erfaring. Til deg litt oppi her som lurte: De hadde Quinny freestyle da jeg var der. Tror den kosta 2650 skr hvis jeg ikke husker feil. Bagdelen lå vel på ca 1500 skr.
sørlandstulla Skrevet 6. august 2007 #16 Skrevet 6. august 2007 Sorry... Mente at de hadde Quinny på Happyland. Babyproffsen vet jeg ikke.
Birthen Skrevet 6. august 2007 #17 Skrevet 6. august 2007 Vi har kjøpt Brio til 3900,- på Babyproffsen i Nordby. Det er 2000,- billigere enn i Bergen. Der skriver de også termindato på garantien slik at den ikke begynner å løpe før da. Veldig greit! Glad og fornøyd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå