anneli84 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 noen her fra særp som har termin rundt nov,des,jan som har meldt seg på el skal melde seg på svangerskapskurs?? har meldt meg på nå
Kåva Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Er i fra særp, har termin i begynnelsen av feb. Har ikke meldt meg på noe kurs ennå.... Gjør jeg det hos jordmor?
anneli84 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 ja jeg gjorde det på helsestasjon. i luka:)
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Hei hei, jeg flytter ned til Særp - Borgenhaugen - i november.. Og har termin i januar Men jeg prøver å finne frem til helsestasjoner og sånn jeg kan melde meg inn på!?!? Kanskje noen av dere kan hjelpe meg?? =) Er ikke så lett dette her.. ;p
anneli84 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 er helsestasjon på borgenhaugen vettu:) er der jeg går det... tlf dit er 69 11 65 93
anneli84 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 hehe. er rakel jeg går til:) vi skulle visst få brev i posten etterhvert..
Kåva Skrevet 7. august 2007 #7 Skrevet 7. august 2007 Hei hei, du som flytter til borgenhaugen :-) Vi har jo termin ganske nærme hverandre :-) Jeg bor der, hadde vært morro å møtes. Jeg skal også til Rakel, hun som er nevnt her tidligere. Hørt mye positivt.
Solskinnstrall Skrevet 7. august 2007 #8 Skrevet 7. august 2007 Kanskje vi blir mange fra borgenhaugen på kurs etterhvert:) Skal til jordmor og da seff Rakel( for det er henne alle anbefaller) om 2 uker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå