Gå til innhold

Utviklingen av din baby...sitter og tenker litt på dette...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som den markedsanalytikeren jeg er synes jeg det er merkelig at din baby ikke utvikler seg raskere enn hva siden gjør...

Kanskje tanken bak er å ha siden slik...

Gullsmokken er jeg selv medlem i og synes hele greia er helt latterlig men ok...selv kunne jeg kanskje tenkt meg til lukkede grupper...

kanskje mulighet til å legge filmsnutter på profil og gjøre mer ut av profilen...

Skravlesiden er fin som den er...men føler liksom at noe mangler...flere som har den følelsen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Egentlig syns jeg det er veldig greit at den er såpass enkel. Får helt hetta at sånne blinkende smileys og den slags...

Er ikke medlem av gullsmokken - enig i at det virker latterlig (og sleipt)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, jeg synes dib er helt grei sånn den er nå. Holder meg her, fordi jeg synes det er enkelt og oversiktilig, i forhold til mange andre sider, der halvparten av inleggene domineres av bannere om hvor gamle alle barna er, eller hvor lenge man har igjen til termin. Blir for mye for en ungpike som meg :)

Skrevet

det erikke lay outen jeg mener...men mulighetene...smilies og slike ting trenger jeg heller ikke

men tenker på profilene våre...vi har ingen utboks...etc

Gjest Sekretøsa
Skrevet

ah, de mulighetene ja. Jo, kanskje.... jeg har ikke det store behovet for en utboks, men det er kanskje andre her som får postkassen sin full hver dag ;o) Savner kanskje litt større kapasitet i innboksen, og mulighet til og finne igjen sine egne inlegg..

Skrevet

Åh, herregud, nå skjønte jeg IKKE hva du bablet om..... Lissom ikke likt deg å skrive så rotete tenkte jeg...

Trodde du snakket om babyene våre. He.. he.. Ikke dinbaby.com.

Jaja...

Skrevet

sign. sjaman jeg. kopier linken, å send den til moderator

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...