Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Holder på å bli småsprø av ei på 2 og en på 4 hehe Hvor lenge skal det være sånn???
2gutter1jente+1jente tilヅ Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg har 2 gutter på snart 4 og en på 5 1/2 ....Ei venninde(4) av guttene fikk gleden av å se tisseluren til 4 åringen min i går...og en flau 5 åring kom ned i stua og fortalte oss mødre det.....hehe tror kanskje i 5 årsalderen kanskje...for å prøve å svare på sp hehe
ragna Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 vel, det er nok veldig individuelt. jenta vårs på snart 5 (på onsdag er den store dagen;) er nok fortsatt pittelitt kropsfiksert, men jeg vil si at det begynner å komme på et annet nivå enn før. men klart, får hun det servert på et sølvfat àlla lillebror som ligger på stellebordet å å drar litt i snabelten, da er det ikke måte på hvor hysteriskt morsomt det er å fjolle og le og forklare litt vel mye om den stakkars broren som ligger der blid og fornøyd og aner ingenting om grunnen til søsterens "hysteriske" anfall. men han ler da med han også men så var det spørsmålet da....hm, blir kanskje litt flauere med "tisseprating" i 7-8 års alderen?
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 ok ettersom jeg har en på 10 mnd ei på 2 og en på 4 så blir det val slik for meg de neste 4 årene hehehe
Gjest Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Tja, si det. Min erfaring er at rundt 6-7 gir det seg veldig, men det interessante er at mange som har småsøsken ser ut til å fryde seg intenst over å falle tilbake når søsken går gjennom samme fase...
ragna Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 nei?? så det vil si at jeg vil ha tissepratendes unger de neste, la meg se, 6-7 årene i dobbel dose? mhm..
Gjest Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Ja, muligheten er der, hehe. Med den variasjonen at den eldste ikke gjør det HELE tiden, men når hun/han blir inspirert av lillesøster/-bror heller setter opp minste til å si alt mulig ekstra, og største applauderer heftig og ler hysterisk og hvisker "si det igjen".
Gjest Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 ok tenkte meg det ja...hehe... da er det nok mere enn 4 år på meg med tisseprat...hehe gutten på 4 kom i går hjem og sa at tisseluren hans var en av de minste i bhg...av alle guttene...jeg fikk jo et støkk i meg da og tenkte på psykologer og alt...til han sier...MEN du mamma så dro vi alle i dem og min var størst etter de hadde blitt harde haha jaja
ragna Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 *korser meg* og får heftige deja vù bilder fra min egen barndom klasket i trynet på meg. hører hviskende barnestemmer fra forgangs tider; "spør mamma om ditt og spør pappa om datt" etterfulgt av hemmelighetsfulle fnis. fullt troende om at brødrene mine kùn ville det beste for meg spurte jeg jo både om ditt og om datt. svar fikk jeg også, om enn litt tafatte og rødmende. dette kan bli interresant!
Mockanin Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 Litt usikker på om det noen gang tar slutt. I så fall om du har sønner.. Det eneste er at tiss og tisselur endrer seg til å hete andre ting.
Gjest Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 huffda skal jeg ha det slik resten av livet hehe...stakkar meg og jenta mi som er i mindretall da...hahaha
Rusketuska Skrevet 6. august 2007 #12 Skrevet 6. august 2007 haha ) blir nok kanskje slik ja ) Har selv noen sønner, og eldste er 15 år... han har igrunn aldri stoppet med dette ;0)) Begynner å roe seg nå, det siste året da. ..... ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå