Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Heisann kjære jenter! Håper dere ALLE har hatt en super sommer! BabyCakes og Tanta til Celine & Marcus har begge blitt gravide, jeg gratulerer så mye! Hva har dere gjort i ferien da? Selv har jeg vært på 10-års jubileum med ungdomsskolen, vært i hjembyen min og på ferie til sydligere strøk med min kjære. Klarte til en viss grad å la være å snakke om baby på turen! Nabogutten på hotellrommet skrek hele tiden, i flere dager.... til alle døgnets tider. Han var ca 2-3 år, og skrek veeeeldig mye. Lurte på om han ble slått eller noe vi altså..var like før vi banket på døren og spurte hva som foregikk! For så mye skriking kan umulig være normalt på et så stort barn. Han synes det var gøy da jeg vinket til ham fra vår terrasse da! Ellers hadde vi en litt artig "lek" i bilen... gutte og jentenavn på den og den bokstaven. Ble til at vi snakket om generelle pene og mindre pene navn. Holdt sikkert på i over 1 time! Babycompen min sluttet plutselig å virke, heldigvis har jeg garantitid igjen på den. Ringte buenaventura i dag, så jeg sender den i kveld! Ikke noe problem at jeg kjøpte brukt! (men min var kun brukt et par uker også da..fordi hun jeg kjøpte den av hadde fått ny på reklamasjonen).Sambo mener babycompen er praktisk med gutte og jentesymbol, for det er jo moro å kunne prøve om det virker! Har også begynt i ny jobb, det blir veldig spennende! Jeg begynner vel med folat denne måneden tenker jeg! Noen ganger har jeg også tenkt at det er greit å bare være sambo og meg, veldig praktisk og slik... men ønsker meg jo baby! Godt at det blir noen pp før en blir gravid og at svangerskapet varer 9 mndr! For jeg kan ikke si at jeg ville vært klar til å få en baby i morgen! Vil ha med alt, full pakke... prøving (ikke altfor lenge da hihihihihi), testing/glede seg til lysene på compen... og graviditet! Har enda ikke vært på babybesøk til min venninne, jeg kom jo hjem i går kveld og hun var kun hjemme en dag fra sykehuset før jeg dro på ferie... så nå er jo småen 3 uker allerede. Håper alt er bra med dere alle! Klem fra Ine
Miss Misantrop Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Fint å høre fra deg igjen Ine. Ja her inne har folk blitt gravide så det suser i sommer. Interessant at samboern din liker det med jente, gutt symbolene, og navn leken var morsom.... tror snart du har en aktiv medprøver jeg.. Jeg personlig er lei av pp, men jeg skjønner hva du sier. Lykke til i ny jobb.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Ja her høres det ut som du er straks inne på bli gravid på orntlig! Her har ikke sambo kommet like langt. Men han ha vært borte med nybakt pappa i en uke nå og er ennå ei uke til han kommer hjem. Håper det har smittet over på han! Lykke til! Håper du blir pøver snart! Klem
jenta fra havet Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Så bra at det går fint med deg, Ine! Folat og greier:) Hehe..ja det er bra at en graviditet varer i 9 mnd... tror alle trenger den tiden jeg. Men så blir man jo kjent med lille frøet sånn mer og mer inni magen og. Og det er jo utmerket forberedelse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå