Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Betyr det at de har funnet ut at pappaen har steget i lønn, og at han endelig skal betale bidrag? Eller?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Kanskje de tar en sjekk innimellom i tilfelle det skulle være endring i inntekt? Står det underholdningsbidrag forresten? Heter underholdsbidrag da, morsomt hvis nav kaller det underholdningsbidrag (ler ikke av deg altså, trodde lenge det var det det het selv jeg, men hvis NAV også sier det feil er det litt vittig). Høres ut som penger man får til fest og moro
Anonym bruker Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 Hahaha, så morsomt! Det var nok meg som skrev feil der ja gitt Men det hadde jo passet om det hette underholdsningsbidrag! Bleier, melk, leker.. er jo rene saturday night det altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå