Gå til innhold

Hva kjøpe i julegave til jenter på

Anbefalte innlegg

Skrevet

9 og 12 år, og gutter på 3 og 5 år??

Trenger mange tips:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen??

Skrevet

hmm? julegaver nå?

må først få unna bursdagene denne mnd (tro meg, august er bursdagsbelastende i denne familien;) deretter går det nok enda ett par mnd, men så er vi klare til julehandel.

Skrevet

augustbarn ingen hindring, jeg er i full gang med julegavene og! I desember koser vi oss bare!!! Til jenter ville jeg nok kjøpt noe klær, til gutt tre år, puslespill, lydbøker, duplo. Til gutt fem år, lego,playmo, lydbøker, bøker, spill, fotball.. Feks

Skrevet

Her må vi begynne tidelig på julegavene;o) Har sååå mange å kjøpe til at vi har ikke mulighet til å begynne senere! Hehe!!

Barelurer: Takk for mange fine tips:o)

Skrevet

Kommer jo an på hvilken prisklasse da.. om det er nære familie eller venners barn osv.

Jenter på 9 og 12 er jo glad i dill, smykker, øredobber - dill fra H&M, flotte skjerf å pynte seg med, lipgloss. Filmer, hobbysett fra panduro (for å lage smykker, evt lerretmaleri osv). Skrivesaker, litt spesielle - og fine skrivebøker. Stilige undertøyssett og longser til å ha under skjørt (med blonder eller friske farger), lange strømper... Vesker, bag.

Selv har jeg mest lyst til å lage gaver, så har strikka pulsvarmere og skjerf i samme garn til jenter i den alderen.

Til gutter på 3 og 5 - undertøyssett, sokker, strømpebukser, ullundertøy... kjedelige gaver, men foreldrene blir i alle fall glade. Om de er begeistret for en spesiell figur - som Ole Brumm eller Cars eller noe, kan man jo gi et håndkle med den figuren. Eller kanskje de samler på noe? Til togbaner, eller byggeklosser? Her samler minstemann på Brio togbane, og da er det greit å ønske seg deler til denne.

Fingermaling, vindusmaling, perlesett med store perler, div hobby (sjekk ut panduro), bøker, filmer osv.

Er godt i gang med julegaver selv jeg, godt å få unna - til tross for alle bursdager fremover. Siden det er maaange fler på en gang til jul :-)

Skrevet

Julegaver er jo så gøy..! Glemte å nevne perler og perlebrett, plastelina og tegnesaker. Våre gutter på tre og fem elsker å sitte ved bordet med sånt! :-)

Skrevet

Takk for masse tips:o)

Skrevet

Det er salg på alle WOW butikker nå, det er jo så populært på alderen til disse jentene.

Skrevet

- jeans

- sengesett

- joggedresser

- lego

generelt klær...

. flaxlodd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...