Tinden ruger på nytt gull Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 hvor har dere kjøpt den, og er dere fornøyd? er det mye plunder å få lagt barnet riktig til i begynnelsen? kunne tenke meg å bære gutten min, og ringslynge ser greiest ut. han er tre uker nå... NB, vet om tettinntil.com, men vil bare høre her også. føler at jeg "kjenner" en del av dere gjennom tiden på , så deres meninger teller liksom litt mer
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Jeg har ringslynge, men jeg får det desverre ikke helt til. Syns det er veldig knotete å få plassert vesla i de Må innrtømme at jeg kanskje ikke har vært tålmodig nok med prøvingen, men jeg blir like skuffa hver gang for jeg vil så gjerne.
Forskeren Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg har heller ikke "fått til" ringslynga, men elastisk sjal bruker jeg hver dag og kunne ikke vært foruten Har Moby Wrap kjøpt på www.krusedull.no (400 kr), men de selger dem flere plasser. Gutten min er 8 uker nå, har bært han helt fra nyfødt.
På`an igjen...har født... Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 kjøpte akkurat på ebay og betalte 120kr for ringslynge og 130kr for mei tai, har ikke fått de enda men var veldig billig.
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Jeg har ringslynge som jeg har fått lånt. Litt plundring i begynnelsen, men øvelse gjør mester. Jeg skal over til Mai Tai når hun klare holde hodet selv.
Nr-3-i-Magen Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg syns også ringslynge er ganske vanskelig å bruke, sitter liksom ikke noe bra i den og er vanskelig å ta på riktig. Dessuten var det skikkelig ubehaglig også.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Jeg har ringslynge, men vi skjønte eller likte den aldri, så her er det babybjørn for alle penga.
<3 + <3 + ? Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 Jeg har nettopp kjøpt en SimpleSling fra krusedull.no. Den er veldig fin. Litt vanskelig å få til det der med stramminga synes jeg, men det kommer seg. Hvis du er litt tålmodig får du det nok til. Den er kjempeflott for min lille gutt som bare vil bæres forover. Sitter som en prest i den=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå