Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Har dere hatt like symptomer de gangene dere har vært gravide?
Lova Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Første gang var jeg bare kjempefrynsete i psyken og trøtt.Andre gang hadde jeg veldig tidlige symptomer som kramper og murringer nederst i magen, ømme bryster, hodepine og et forferdelig humør, allerede før ventet mns. Nå har jeg en liten følelse av at jeg er gravid igjen, men for tidlig å teste.Hvis dette er PMS må jeg begynne med et eller annet(Piller/nattlysolje el.), for jeg er i en forferdelig form.SInt og sur, asosial, veldige murringer nederst i magen og bakover i korsryggen, hodepine/svimmel/kvalm, varm/kald, kjempetrøtt og uggen(som om jeg hele tiden er dagen derpå). Enda verre en andre gang. Første gang var definitivt den mest symptomfrie gangen.
Galskapens overhode Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 For meg har det vært likt alle 3 gangene. TRøtt, svimmel, innmari kvalm, ømmebryster.
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Ok! det er med andre ord veldig individuelt.. har hatt en del av de samme symptomene som forrige gang, men på en helt annen måte. og jeg føler meg ikke gravid, men er alikevel snart en uke på overtid. jaja:) takk for fine innlegg. Du har foresten termin på bursdagen min sfinx'n:)
Vesla89 - Er lei! Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Du må testen snart Liinda! Kan ikke gå å lure slik!!
Liinda meg+han vil bli 3 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Jeg vet det.. men jeg er i Tyrkia på ferie og har ikke peiling på hvor jeg kan finne et apotek.. men jeg leter frebrilsk, skal gi deg en lyd med en gang jeg har testet vesla89:)
linzzy25 Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 jeg har vert gavid 4 ganger , og har sldri hadd like symtomer. men jeg hqar mistet mensen fort alle gangene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå