Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Og i drømmen hadde det pågått en stund og var med ei jeg en gang kjente.. Jeg hadde hatt anelser om dette en stund, og tok han vist på fersken da jeg kom hjem fra å ha vært borte.. (han er borte nå..) Hun han var utro med var ikke en gang hans type jente, men slike som han hater... Og jeg ble hos han!?!? Grunnen til at jeg trodde han var utro i drømmen var at vi hadde lite sex (noe vi forøvrig har i virkeligheten og, da han er redd for å bli gravide...) Tidligere ei natt drømte jeg at jeg var gravid og vi dusjet sammen. Var langt på vei og babyen sparket kraftig.. Husker følelsen ganske godt.. Sambo var ikke spesielt interesert i å kjenne, men jeg tvang han.. Lurer på om det sånn det er i virkeligheten.. hehe Synes det er arti å drømme, men ikke når de blir som drøm nr 1 her... =(
Gjest Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Så ekkelt det er å ha sånne mareritt! Men det er deilig å våkne opp og skjønne at det bare var en drøm. Drømmer selv at samboer forlater meg for en annen jente, har sikkert drømt det tre-fire ganger. forferdelig
pandabjørn Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 det var godt at det bare var en drøm for noen dager siden så drømte jeg hadde barnevakt til Sander og de guttene som passet han hadde stifta hele hodet hans med mange stifter fra stiftemaskinen......og da jeg kom hjem så begynte jeg å ta ut stiftene fra hode, og Sander hylgrein.....heldigvis så våknet jeg da jeg skulle ta ut en stift som satt rett over øyet.... man skal drømme mye rart når man går gravid, men synes denne drømmen her tok helt av håper det ikke blir flere slike drømme!
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 Men det værste av alt er at før ville sambo ha mye sex.. Hele tiden egentlig.. Så fikk jeg beskjed fra legen å benytte kondom i stedet, fordi jeg ikke kunne bruke hormoner mer.. Hadde en del sex i begynnelsen, men så skjønte sambo at jeg ikke kom til å ta abort om jeg ble gravid, da ble det straks omtrent ingen sex (et par ganger i mnd bare..) Sikkert derfor jeg tenker/drømmer sånn.. For tror jo at sambo må få utløp noen plasser??? Men så jobber han 3 plasser også da, og er veldig sliten når han er hjemme...
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. august 2007 Ikke gravid jeg da. hehe så jeg vil ikke ha drømmer som tar av..
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 huff.. er ekkelt med sånne drømmer. har tidligere drømt at sambo var utro. det verste var at han var på sjøen . så jeg var alene når jeg våknet. i dag tidlig våknet jeg steik forbanna. drømte at han var på en chatte side og søkte etter jenter han kunne ha sex med. da var jeg sint da. måtte jo fortelle han om drømmen. han lo godt da.
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 6. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. august 2007 Sambo er ikke hjemme han nei...Han er borte og vil være det i ei uke til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå