JenteBergen82 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Har ikke internett hjemme, så ikke mye tid til å finne andre fra Bergen som skal føde på nyåret. Jeg er førstegangsgravid i uke 18 og kjenner få gravide. Jeg har termin 5 jan, er 25 og bor her i Bergen. Hadde vært gøy å bli kjent med noen andre gravide, så kan vi utveksle erfaringer og gå på trilletur sammen etterhvert. Har snakket med Happy før fra Bergen, men så har jeg ikke komt meg på nettet.
Erisa* Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Heisann! Jeg bor i Bergen, kommer fra Ålesund, men har studert her i 5 år nå. Vi er en hel gjeng Bergensdamer som skal møtes på ERA tirsdag 21. august kl 17.30. Du er hjertlig velkommen til å bli med! Det blir det første treffet jeg er med på, og slik er det sikkert for en del andre også. Håper å treffe deg der! Ellers så tenker jeg på å bli med på gravid-yoga, driver å undersøker tilbudet litt nå. Da vil jeg også møte andre gravide, regner jeg med:) Jeg er forresten 24, førstegangs, og har termin 20.januar. Bor på Kronstad.
JenteBergen82 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 åååh!! Det har jeg veldig lyst å bli med på! Jeg har også tenkt på gravid-yoga, og det har de på Verftet tror jeg. Mener det starter opp i september. Kunne også tenkt meg og svømme for å trene ryggen. Hvordan finner jeg deg igjen for å være sikker på at jeg får med meg treffet. Går det an å sende hilsen til deg direkte?? Jeg bor forresten på Landås.
Erisa* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Ja, send en hilsen til meg ved å trykke på nicket mitt og så finner du et valg om å sende melding. Jeg kan ikke sende til deg, du må krysse av på at du vil motta post på brukerinformasjon eller noe. Har tenkt å svømme litt jeg også
Happy H Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Hei jenteBergen82, der va du jo!!!!!!!!!! trodde du va forsvunnet eg..hehe.. eg og bor på landås!!! kan gjerne møtes med og utn mage.. tenkte meg og på era den 21august sammen m en an venninne som ska ha baby i november. bli m der!
JenteBergen82 Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 hei igjen : ) Litt av og pålogging på meg...er på jobb, men i slutten av aug flytter vi og da får vi bredbånd *jippi* Har kjøpt i Vognstølbakken. Jeg er med 21 aug. Hadde vært supert å bli kjent med noen andre. Håper det er mange som skal bli med. Når jeg får internett blir jeg nok mer aktiv her inne :-) I morgen skal jeg på ultralyd :-)
Erisa* Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Oj, så spennende med ultralyd! Jeg skal ikke før om to uker, gleder meg veldig! Lykke til på ul, da! Snakkes i alle fall 21.aug, om ikke før:)
Happy H Skrevet 6. august 2007 #8 Skrevet 6. august 2007 vognstølbakken e ikkje veldig lang hefra. vi bor nesten ved sletten senter, tveite vannet. kjempe spennende m UL,må hyle ut når du har vert der, venter i spenning. Eg ska 17august, så d nærmer seg. gleder meg kjempe masse!!=)
Birthen Skrevet 6. august 2007 #9 Skrevet 6. august 2007 Så bra! Nesten alle Bergensjentene bor i samme område! Jeg skal også på gravide-yoga, tror jeg.. Og har glemt å ringe Tonus i dag for å undersøke der... Skal gjøre det i morgen.... :-) Jeg er også med på Era 21.august. Gleder meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå