Gå til innhold

Ikke kjent liv i hele dag!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 40 og har ikke kjent noe liv i hele dag, lurer på om jeg skal ringe føden.....

Kan babyen sove så lenge liksom? Har prøvd å dytte på magen, men ikke fått noe reaksjon, ååååååååååå nå bir jeg bekymret her. Han bruker jo ikke å være sånn, tror jeg ringer å hører jeg. Kn jo ikke skade det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

RING!!!!! De er der for deg, og du skal taes på alvor! Lykke til.

Skrevet

drikk masse kaldt vann og legg deg ned en liten stund,se om babyen kanskje våkner da,det bruker min å gjøre:)men viss du e bekymra,så er det jo bare å ringe til føden,de er jo der for at du skal føle deg trygg:)

Skrevet

Ja ringte nå, så reiser for en kontroll, så får jeg bare krysse fingrende.

å er så ekkelt når sånt skjer syns jeg:(

Er sikkert ikke noe, men greit å få sjekket ihvertfall:)

Skrevet

Lurt å sjekke slikt. Lykke til :o)

Skrevet

hold oss oppdatert snuppa:)

Skrevet

Da er jeg hjemme igjen fra sykehuset:)

Hjerte slo og alt stod bra til heldigvis, men han var veldig rolig. Kjente bare to tre spark mens jeg var dere. Men jordmor så at det ikke var noe fare. Han var kanjse bare litt rolig i dag, så det var deilig å få sjekket:)

Så da er det bare å sitte å vente igjen da, hehe

Skrevet

det var fint å høre!! jeg opplevde det samme som deg for 2 uker siden, dro til føden og heldivis var alt i orden! :) skjønner godt hvor bekymret du har vært i dag for å si det sånn!!

Skrevet

Ja er så kjedelig når det er sånn, man blir jo helt paranoid av dette her jo, hehe.....

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har også ringt noen ganger fordi jeg har vært urolig. Ikke vært inne pga lite aktivitet men det er så godt å få snakket med noen...

Jeg er litt bekymret for hvordan jeg blir når den kommer ut jeg... tenker på hvor trygt det tross alt er der inne i magen og så kan jeg finne på å bli så hysterisk :)

Ja ja er vel bare sånne mamma symptomer ;)

Godt å høre at alt var greit

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...