Hera83 Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hei! Jeg har tatt noen eggløsningstester den siste tiden. Jeg har alltid bare fått opp kontrollstreken, ikke strek nr.2 som skal vise at man har eggløsning. I går fikk jeg opp en svak strek nr.2, den var ikke like sterk som kontrollstreken, men den hadde farge. Er dette bare en negativ test eller kan disse testene også være positive ved en svak strek???
gabi83 *med lillebebisen* Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Hei! er på besøk fra 1. trim:) Teststreken skal være like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken for at den skal regnes som positiv:)
Gjest Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Anbefaler deg å bruke de digitale testene i steden. Da slipper du å måtte tyde resultatet, men det kommer opp positivt eller negativt tegn på displayet. Litt dyrere, men absolutt verdt det synes jeg
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Bruker selv stavene fra billige-tester. Er veldig fornøyd! Det at det nå har kommet opp en svak strek kan bety at eggløsn. forhåpentligvis ikke er så langt unna..... Streken vil for hver dag bli sterkere og sterkere. Så plutselig en dag er begge strekene like sterke= Eggløsn. vil da skje om ca. 12-24 timer. Er viktig at du ikke har tømt bløren på 3-4 timer før du tar testen. Jeg tester alltid på ettermiddagen når jeg kommer hjem fra jobb. Vet at noen må teste både morgen og kveld for å ikke gå glipp av en pos. test. Har forresten oppdaget at jeg får masse blankt slim/utflod ca. dagen før pos. eggløsn. test og neste dag. Lykke til!
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 6. august 2007 #6 Skrevet 6. august 2007 Støtter bris med........ Selv om de digitale er dyrere er det vèl verdt det. Jeg brukte også strimmler i nesten ett år, før jeg fant ut om de digitale og de da fant jeg ut at jeg ikke hadde EL.... nå har jeg hatt el hver mnd siste mndene.... og funnet exakt dag med digitale tester. Greit å slippe å tolke strekene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå