Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Jeg har mast litt om det med flytting her inne, og stresset det følger med. Jeg har ikke kommet helt til orden ennå. Ikke lenge til. Men nå er det plutselig andre som som stresse meg. Ny bhg plass, flyttemld til folkeregister som jeg er veldig usikker på om dem har fått etc. Jeg er så utrolig stressa inni meg at jeg får ikke roe meg ned. Jeg har flyttet før,men da var det ikke mye styr med bhg og skole.
så var vi 4 Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Ja det er ett stress å flytte, spesielt hvis du må skifte skole/bhg, men det er kun en kort periode så er det over
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Ja, jeg veit. Jeg glede meg til alt dette er over, så vi kan begynne å komme oss inn i hverdagen igjen. Har aldri vært så stress med flytting før. HI
Anonym bruker Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Ok....jeg må bare oppdatere. Jeg har vært kjempe stressa med dette med flyttingen. Nå har jeg fått brev fra barnehagen at dem har mottatt søknaden min, og om han har fått plass eller ikke, får jeg vite til uka eller neste uke. Jeg håper jeg kommer inn på førstevalget mitt. For den bhg ligger nærmest hjemmet vårt. Så vær så snill alle dere der ute. Kryss alt dere har som kan krysses for meg. Og be for at sønnen min får den plassen i den bhg som jeg ønsker at han får plass i. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå