Ella_Bella_Snupperella Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Velkommen skal du være i tråden: "Solskinnssnuppa'er med babylyst" Her startes det hver mandag en ny tråd, med - uke ... - bakom navnet slik at vi alle kan følge med på de nyeste innslagene! Målet med tråden er at vi kan samle en gjeng solskinnsjenter med babylyst som likevel må vente til "tiden er inne". Her går det kanskje å finne noen venner å bære med seg videre??? Kanskje vi etter hvert ordne treff så vi kan sette fjes på våre nick (om det ikke hadde vært skummelt!?!) Håpet er at vi uansett kan dele ventetiden sammen og prate om litt løst og fast - det trenger ikke bare være babyprat (men her kan du komme med det i bøtter og spann også!) - bekymringer, gledesnyheter, filmer man bare må se, en kafé som er verdt å besøke, morsomme historier, hverdagshistorier - samme hva det skulle bli... Bare kom med! Her får du utløp for hva det måtte være du trenger å si, og svar får du nok i mengder! Et par ønsker: - Vennligst bruk nicket deres i innleggene (da vet vi hvem vi svarer, hvem som er med og hvem vi skal takke for trøsten/latteren/tårene) - Ikke kritiser, henge ut eller avslå her inne er dere snill (det sitter ekte mennesker bakom disse nick'ene som kanskje blir knust av det du lett hiver ut i sinne eller frustrasjon) - Vennligst bruk det siste innlegget å svare på - systemet lager fort rot hvis du klikker på andre innslag... Hvis du vil referere til et tidligere innslag - bruk nicket på personen og gjerne kopiere deler av det du ønsker å svare på. Hittil har vi samlet en god gjeng solskinnssnuppa'er: Bellababy, 26, Oslo - Leder av Solskinnssnuppa'er med Babylyst. Maggimor, 23, Drammen (Æ) *MIAMI*, 23, Lommedalen (Æ) Barnkanskje? 28, Oslo Dekita, 22, Trøndelag (Æ - Gravid) Rosered, 23, Skedsmokorset (Æ) *siv*, 23, Haugesund Kathrine, 20, Porsgrunn TauZa, 23, Ålesund Rafi, 28, Bodø (Æ) Delfinen1, 23, På flyttefot Brina86, 21, Bergen Mali83, 24, Nordvestlandet Volcano, 25, Hordaland Bebis*2008?, 25, Nordland Sommerspire, 19, ... Vesla@89, 18, Hedmark Kristka, 22, Trondheim Hemmelinemmeli, 19, Møre & Romsdal Linde81, 26, Sør for Sinsen Her er jeg, 28, Oslo Mamman til Antonio, 21, Ski Vivera, 29, Rogaland Bella24, 24, Oslo De av dere med (Æ) bakom navnet er blitt "Æresmedlemer" fordi dere alt er blitt offisielt prøvere! Men siden dere liker så godt å være her inne, og siden vi andre som ennå må vente litt, liker så godt å ha dere her - da er dere Æresmedlem blitt! Håper dere forteller MASSE om hvordan dere har det så vi andre kan ta del i gleden! De av dere med Gravid bakom navnet trenger vel ingen forklaring - heller bare mange flotte gratulasjoner! Husk bare å komme innom igjen i ny og ne og fortell hvordan det går! Til dere andre som skulle kikke innom tråden - flere kan vi bli, så ikke vær redd for å hoppe inn - her er det plass til mange! Hvis dere har lyst, kan dere svare på disse spørsmålene (slik vi andre har gjort) eller skrive litt fritt om dere selv! Så vet vi litt mer om hvem du er vettu! Navn (bare hvis du har lyst): Bosted: Alder (din og kjærestens): Yrke/utdanning (din og kjærestens): Hvor lenge har dere vært sammen: Interesser: Sivilistatus: Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Hvor mange barn ønsker du/dere: Når har dere "planlagt" å bli gravide: Navn hvis det blir gutt: Navn hvis det blir jente: Ellers ønsker jeg samtlige en Solskinnsklem for uke 32!
Ella_Bella_Snupperella Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. august 2007 Da er vi inn i enda en uke! Velkommen skal du være Bella24 - fint navn du har! (Hihihi) Ellers her i gården går det i oppussing av kjøkken! Litt av en jobb skal jeg si deg! Men det går unna når vi er 4 stk som styrer på! Håper å være ferdig ut denne uken - hvertfall med det meste - litt små plukk gjør ikke noe! Håper ellers dere har det bra - lite aktivitet fra dere her i forumet! Er det ingen som har noe babyprat eller annen prat å slenge inn her?? Nytter lite med et forum vi er alle medlememer i hvis ingen andre enn meg tar tastaturet fatt! Men kanskje kommer det seg etter sommerferien!?! Uansett mange solskinnsklemmer fra meg!
Hera83 Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Hei hei! Jeg har vært på ferie, så jeg har ikke vært innom bim på 14 dager. Ny personlig rekord! Hadde det kjempefint på ferie, fikk sett og opplevd mye. Nå er det tilbake til hverdagen igjen snart. Begynner på skolen igjen om noen uker, har ett år igjen av utdanningen så jeg tror nok jeg er ferdig før jeg vet ordet av det. Samboeren min skal reise bort på jobb igjen neste uke, han skal være borte i 4 uker. Når han kommer tilbake i september begynner vi prøvingen! Blir utrolig spennende Håper alle har det fint!
Nummer tre <3 Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 muligheter for at La Dolce Vita med en haug av babylyst får bli en Solskinnssnuppe?
Høstspire 2011 Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Heihei alle sammen=) Lenge siden jeg har vært inne på solskinnssnuppa'er med babylyst nå=) Ville bare si dere at nå på lørdag slutta jeg på pilla, så nå er IKM i morgen=) Vi har ikke vår skikkelige pp før i september, men føler på meg at det gjerne (forhåpentligvis) vil sitte en liten spire her i løpet av august=) Satser på det=) Hvordan går det med dere andre her inne da?=)
Thea født feb09. Termin mai11 Skrevet 8. august 2007 #6 Skrevet 8. august 2007 Hei igjen alle sammen! Nå er det alt for lenge siden jeg har vært her inne og tittet, var bare nøtt til og ta en pause, for mye lyst:)hihi. Ser det har kommet en del nye siden sist jeg var innom. Koselig:) Ikke det beste været i sommer, men har hatt en utrolig fin ferie forde. ikke helt ferdig ennå heller begynner ikke på jobb før mandag=) Har dere andre her inne hatt en årleit ferie da?? Ikke så mye nytt på min front ellers da. Bygge planene våre begynner og gå i boks:) går alt som det skal fremover flytter vi inn i nytt hus okt. til neste år. Og kanskje vi begynner prøving i januar 08:) gleder meg nesten mer til det!!!! Ja ja ellers var det koselig og se at "Solskinnssnuppa`er med babylyst" fortsatt lever. Nå kom sola frem fra skyene igjen så får nok komme meg ut litt:)
lykkelig-mamma Skrevet 12. august 2007 #7 Skrevet 12. august 2007 Hei:) synes det er fint med en plass som dette hvor vi kan prate:) Jeg kommer fra romsdalen og er 22 år. Har vært sammen med typen i 7 år, og har bodd sammen i 4. Har hatt p-stav i 2 år nå, men i og med utdanningen er sanrt ferdig, tar vi den ut om et par måneder. Har gledet oss til dette øyeblikket lenge! Håper på å bli fort gravid. Vet det kan ta lang tid, og frykter dette litt, men vi får ta det som det kommer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå