Gå til innhold

ULTRALYD I MORGEN GLEDER MEG VELDIG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

åhh det skal bli så godt å se den lille inne i magen min,har sett han/hun to ganger før..men spesiellt nå siden alt er mye større..Gir dere oppdatering om hvordan det har gått i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også ultralyd imorgen på Haukeland sykehus Bergen. Gruer/gleder meg. Håper alt er bra og er spent på kjønnet :)

Skrevet

Min samboer er fast bestemt på å ikke vite kjønn så jeg må smøre meg med tålmodighet..men kan jo være like spennende det,er sikker på at det er gutt jeg da...

Skrevet

Lykke til! jeg skal på torsdag og gleder meg! Har ikke sett den før, men kjenner at den er der og i full vigør! Vil ikke vite kjønnet, håper jeg og min mann ikke klarer å se det!

Skrevet

Da har jeg vært på ultralyd og sett mirakelet,en vakker liten sprellende baby som var akuratt som den skulle,en helt utrolig opplevelse;) tok seg til ansiktet og sparket med beina..

Fikk en kjempe grei jordmor hun forklarte og var veldig entusiastisk.Kunne ikke se noe kjønn men det var heller ikke viktig for oss,samboeren ombestemte seg nemlig i siste sekund for at han ville vite kjønn,men da ble det ikke noe alikevel,tihi;)

Gled dere jenter::...

Skrevet

Ja det er morsomt å se dem, er babyer nå lissom :-)

Hvordan ble det med terminen da?

Skrevet

Skulle egentlig ha første UL i går jeg, bittert! Men ble bare utsatt 1 uke.

Gleder meg helt enormt. Kjenner at babyen sparker helt villt hver eneste dag og i går kunne jeg se det utenpå magen:D Søte lille!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...