Duracellgirl*prøver* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 En stund siden jeg laget denne lista i samarbeid med dere her inne... fant dentilfeldigvis nå så tenkte vise den frem igjen.. dro litt på smilebåndet når jeg så den igjen nå. Her er hva vi kaller vårt intime sted kalt vagina på fagspråket. Jeg visste ikke at det var så utrolig mye ”rare” navn jeg altså. Veldig moro. Jeg har fått en favoritt som jeg kommer til å døpe om min til… fra Gamla til Roastbiffen.. Synes det var så artig navn altså. Gamla Rattata Oppi Harstad Musa Fletta Slurkehåla Det aller helligste Tuppelullet Dåsa Kameltåen Figgjo Roastbiffen Høno Hønemor Mus`n Hufsa mi Pillsjuska Rufsetufsa Rarten Rutta Glufsa Tissen Pus Monsterhøna Nuppa Slufsa Sprekkhugger`n Høna Kona Pisa Bæsa Tissetrollet Nuska Vera Sjura Fjaså Flapre Hønsa Flaggermusa Rufsa Greia Kaura Fletta Pusi Gunnhild Tisskråka Bolla Bolla-pinnsvin Slikbutikken Musemor Fysja Splitten Bollemus Luremus Tissenussa Tissenusse Tissesjura Gaura Pjæsjå Skrufsa Sklia Lefså Pølsebrødet Trulte
Vesla89 - Er lei! Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Så mye bra! Haha, må le litt av alle de der =)
Fabelaktiv Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Ratata? Det er enten nr 2 (populært kalt stumpen) eller bikkja til Lucky Luke... Jeg bruker ofte Camilla (eh.. ofte... rart å formulere det slik)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 hahaha oppi harstad? *ler så jeg ruller*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå