Lene83*har født* Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Hva er det viktigste den må inneholde?har begynt å pakke litt,men usikker på hva jeg skal putte nedi bør jeg ha med ammeinnlegg feks?
conney skal ha nr 2:) Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 tror det kan være lurt å ha med ammeinlegg ja, tilfelle du er en veldig lekker.. jeg har pakket til nå: ammeinnlegg i ull, ammebh, ammetopp, 1 bleie til babyen, body, strømpebukse, bukse og en tynn jakke + sokker og en lue:) Tannkost(ny), tannkrem så har jeg ikke kommet meg lenger..hihi har oxo pakket ned gave til far:) smykker der det står pappa.)
MissBenz Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Jeg har min ferdig-pakket. Oppi den har jeg: morgenkåpe, tøfler, en pakke Libresse Night, babyklær, bleier, amme-bh, ammeinnlegg, behagelige klær og truser. Bare toalettsakene som mangler. Kamera og helsekortet ligger alltid i veska mi. =)
Lene83*har født* Skrevet 6. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. august 2007 har kjøpt ammeinnlegg i ull så får putte de nedi Gave til far ja..har jeg faktisk ikke tenkt på engang..slemme meg..hehe.. bør vel finne på en ting til han ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå