Gå til innhold

Jeg synes noen hundeeiere er bare helt latterlige...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men de er jo bare til å le seg i hjel av selvfølelig :-D

Vi var på Lindeberggård og så på dyra og så var det et par der med en liten hund... omtrent på str med en veldig stor rotte. Og så løfta de den opp slik at den skulle få se på dyra og så fortalte de hva slags dyr det var sånn som man snakker til barn..åååhhhh guuuud er det mulig??? Da holdt jeg på å knekke sammen i latter! Hva er det som skjer med enkelte når de får seg hund?

Ei anna jeg veit om hun mener at å oppdra hunden er dyreplageri, så hun vil ikke dressere den.. og så gir hun den sjokolade fordi det liksom er ungen hennes.. og sjokolade som er reine gifta for hunder! Men det får hun finne ut av selv..

Og så har vi de som ikke tar opp hundemøkka etter seg da...hmmm hadde jeg funnet ut hvem sin hund det er som driter oppover gata her så skulle jeg samla alt sammen og strødd det utafor døra til vedkommende! hehe det hadde vært ganske moro..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehehe, du kan å si det da=)=)=)

(men det finnes jo mange flinke, normale hundeiere og)

Det der med hunden på Lindeberggård, syntes jeg tok kaka, hehehe

Skrevet

Hehe ja det var egentlig bare den episoden jeg hadde tenkt å skrive om, derav overskriften. De 2 andre var ikke like morsomme ;o)

Ja finnes mange kjempeflinke hundeeiere! =)

Skrevet

hehehhehehe...

hunder vår en hund,ikke baby eller menneske..han skal jaggu lære ting osv..mener hun at hun ikke skal oppdra barna sine å da??hmm

Skrevet

Ja ikke sant. neida, jeg tror ting ville vært annerledes hvis hun hadde barn. Det er en litt eldre dame som dessverre aldri fikk barn. Tror det gjør noe med en, stakkar. Men likevel så bør en hund dresseres;o)

Skrevet

Hehe.... Bikkja vår er stort sett ikke med på sånne utflukter, vil aller helst få lov til å være igjen hjemme og passe huset. Men vi snakker med bikkja vår, ja, om enn ikke som om hun var et barn, nei. Dyret her er ofte med på turer i skog og mark, og ser ofte husdyr på beite der, og ser interessert på dem uten at vi må fortelle henne at hun må se.... En dag her i ferien fikk hun nærkontakt med noen sauer, men etter å ha lukta på dem, så var de ikke interessante mer.

Derimot mener jeg det faktisk er dyreplageri å IKKE oppdra hunden. Hunder, faktisk som barn, bør kunne et minimum av oppdragelse, ellers er de jo ikke til å være i hus med. De fleste hunder elsker jo faktisk å lære, å jobbe og de elsker å gjøre eieren sin fornøyd med dem. Og så ha vi alltid med bæsjepose i lomma når vi går tur, og plukker alltid opp bikkjemøkka, så fremt det ikke er uti skogen eller laaaaangt inne i buskaset. Kan ikke tenke meg noe motbydeligere enn bikkjemøkk rett i vegkanten, eller midt på stien. Men dette er jo ikke hundenes skyld, da, det er jo hundeeieren som ikke har rotasjon i nøtta i sånne tilfeller. Ser en del i nærheten her også, og jeg er jo livredd hver gang vi går tur, da, for at gullet skal tråkke i noe av det, for det lukter jo bare helt forj******.

Altså, i det store og hele er jeg kjempeenig med deg, HI! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...