Tresnartfire Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 At pappaen min ikke får oppleve å være bestefar, og at han ikke får møte mine barn. Han ville elsket det!
Bavarian Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 uff, vet hvordan du har det. Svigerfar døde i ung alder, før 50. Tenker ofte at svigermor kanskje ikke ville tatt livet av seg i fjor visst hun hadde visst at hun skulle bli bestemor.
twoboys & a girl Skrevet 6. august 2007 #3 Skrevet 6. august 2007 Vet hvordan du har det. Min far døde ett år før min sønn ble født. Men han viste at vi prøvde, hadde prøvd i 3 år og 9 mnd da.
Andie82*tobarnsmor* Skrevet 6. august 2007 #4 Skrevet 6. august 2007 Min mor får heller ikke oppleve og få barnebarn, så jeg skjønner veldig godt hva du mener. Hun skulle blitt 50 år i september, men døde da hun var 43.....skulle ønske hun var her nå, og kunne hjulpet meg med alle de hundre spørsmålene jeg har.......snufs..... oj....syte syte....er en smule følelsesladet om dagen.....skjønner ikke hvorfor....hehe
lotta72 har fått Anders Skrevet 6. august 2007 #5 Skrevet 6. august 2007 Vi er nok flere i samme situasjon. Pappa døde 16 mars i år (61år). Jeg var 9 uker på vei, og mistet 20 mars. Tror det ble rett og slett for mye for meg. Men ble heldigvis gravid 6 uker etter utskrapning. Har nå temin i januar istedet for oktober. Savner han enormt.
Tresnartfire Skrevet 6. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. august 2007 Er ikke å syte det! Er naturlig at man tenker mer på det når man selv venter barn. Er vel fire og et halvt år siden pappa døde, men er fortsatt utrolig trist! Man kommer aldri over det. Vi får kose oss med de gode minnene vi har =)
twoboys & a girl Skrevet 6. august 2007 #7 Skrevet 6. august 2007 Nei, man kommer aldri helt over det. Er snart 6 år siden og jeg savner han forsatt. Litt mere nå som man går å venter på at barn nr to skal komme. Føler det så sårt at de ikke skal kunne bli kjent med han annet enn gjennom bilder og fortellinger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå