Gå til innhold

Trenger svar FORT!


KarLuc +1?

Anbefalte innlegg

hva er det normalt at fosterlyden ligger på når man er kommet i uke 39?? Var hos legen i dag, og da låg min på 124. mye mindre enn d har gjort før.. Er dette normalt..?? Legen min syntes d var lavt, men gjorde ikke noe mer med det, og no bare går eg rundt å engster meg som fy... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

samme var den hos min unge i dag når jeg var på sykehuset,men di reagerte ikke på det.synst og det var ekkelt,men fikk beskjed at ungen har det veldig fint.eg har 10 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, så pass..har sittet å lurt på å ringe te kk....

Men hvis det er normalt så er de vel ikke vits,..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er akkurat kommet hjem fra føden hvor di sa det til meg,men jeg vet jo ikke med din situasjon da....men vi er i samme uke og har samme hjertelyd på barnet og di sa til meg det var bra og til deg så gjor di ikke noe så jeg rekner med at et er bra:)...men du kommer til å føle deg myye bedre om du får ringt og hørt det selv fra di som er erfarne:)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm,ja.... tror nesten eg må gjøre det da :-p

kan eg spørre hvorfor du var på føden?? Noe på gang??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei ikke helt på gang,men ikke langt unna.er pga mye kløe di ville sjekke både meg og barnet.fikk noen tabletter jeg skal prøve ut så håper jeg di hjelper for jeg klør meg snart i hel.....:(..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ååå. så pass.... Klødd noe sykt eg også siste ukene,men legen mente det ikke var noe å gjøre med. at det går vekk når ungen er født... helt sykt, får har maaaasse utslett på beina.. men men.. Legen vet alltid best :-p

Får bare håpe det går over for deg da.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det sies jo at alt mellom 120 og 160 er normalt. Babyen min har ligget på ca 145-155 hele veien, bortsett fra forrige uke da den var nede i 136. I dag var den oppe i 150 igjen. Er nå i uke 42:)

Du kan nok ta det helt med ro, så lenge du er innenfor normalen. Og det er du jo:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk noen tabletter og når jeg leser på dem så står bør ikke brukes i 3 trim av svangerskapet...er så i tvil hva jeg skal gjøre.bør jo stole på legen på føden,men uff er ikke jillt.......har kjøpt hvitvask og se om det lindrer litt.....er helt forferdeligt å klø så vanvittigt mye over hele kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...