Gjest Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 I morgen drar jeg til Bulgaria i to uker. Skal love å holde meg borte fra vill festing i Sunny beach Gleder meg til lange late dager med sol og varme. Skal ta med meg noen gode bøker å kose meg med, og ligge å tenke på at det kanskje denne gangen er en liten frisk spire der inne... Har ikm 16-17. aug. og det er omtrent midt i ferien der nede. Har ikke tenkt å ta med verken tester eller tempmåler, og håper jeg kan komme hjem med gode nyheter. Håper også at jeg da kan lese om noen her inne, så vi kan ta følge i neste kapittel Klem
evigoptimist Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Kos deg med sol og varme smugs, det er deg vel unt=) Krysser fingrene for at du kommer tilbake med gode nyheter i magen og kofferten!
skifer Skrevet 7. august 2007 #3 Skrevet 7. august 2007 Høres deilig ut:) Ha en fin ferie. Klem Skifer
♥♥Vilsågjerne♥♥ Skrevet 7. august 2007 #4 Skrevet 7. august 2007 God ferie smugs Nyt sol og varme... Sol har jo i følge forskning god effekt på fruktbarheten...) Klem fra
Dotten Skrevet 7. august 2007 #5 Skrevet 7. august 2007 Ha en kjempegod tur, og koooos deg masse med en god bok, sola og ev. en liten drink Nyyyt ferien fullt ut!! Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå