Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 6. august 2007 #1 Skrevet 6. august 2007 Nå har jeg vært på sukkerbelastning, og blir nå sendt til bodø. Noen som vet hva jeg kan vente meg dær?? Jeg fikk beskjed om at jeg kom til å bli fulgt opp ofte å dersom beibien er dtor vil jeg bli igangsatt. Blir jeg innlagt dær da? Å om jeg må igangsettes så kan de vel gjøre det dær jeg har fått fødeplass???
Erisa* Skrevet 6. august 2007 #2 Skrevet 6. august 2007 Hvor langt er du på vei? Det kan kanskje hende at du må føde et annet sted enn du hadde tenkt, men det må du nesten spør jm om! Mye avhenger nok av hva de finner på undersøkelsene nå, om babyen er for stor etc. Er babyen av normal størrelse, er det godt mulig at de ikke gjør noe særlig mer enn å passe på deg litt ekstra:) Oppdater oss på hvordan det går med deg, da! Og lykke til!
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 6. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. august 2007 Har bare 6 uker til termin nå Sitter å venter på tlf fra legekontoret nå... Kjenner jeg blir litt utålmodig:S Skal holde dere oppdatert;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå